Archief - GoldenEye 007: Reloaded

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_goldeneye007.jpg


officiële site

release: 1 november 2011
genre: FPS
dev: Rare (origineel), Eurocom

/!\ ondersteunt Move

>>> GameTrailers


Remake van de N64-klassieker.

Based on the GoldeneEye film, GoldenEye 007 gives players the chance to use the lethal, gritty style of Daniel Craig's James Bond to outwit, outmaneuver and overtake an arms syndicate that threatens the world in an innovative, modern take on the legendary GoldenEye movie adventure.

294rql1.jpg


jrqrzl.jpg


24119ts.jpg

Razer

Legacy Member
nice :)

zolang de gameplay het zelfde blijft is dit een instabuy.

BuYcKi

Legacy Member
Mooimooi!

Hopelijk dan wel wat leukere trophies.
Blood Stone geen Platinum vanwege enorme lange online MP.. :(

Goldrusher

Legacy Member
GoldenEye 007 Reloaded announced - Gamersyde

ACTIVISION UNVEILS GOLDENEYE 007TM: RELOADED FOR THE PLAYSTATION®3 AND XBOX 360®


Legendary James Bond Adventure Returns With New Gameplay Modes, Increased Multiplayer Options and Full PlayStation®Move Compatibility

London, UK – 20th July, 2011 – The world’s most famous secret agent is back! Activision Publishing, Inc. (Nasdaq: ATVI) today declassified the existence of GoldenEye 007: Reloaded, which will make its grand debut on the PlayStation ® 3 computer entertainment system and Xbox 360® for the first time ever. Built on a brand new engine that delivers striking visuals, blistering fast gameplay and the ability to play using the PlayStation ® Move with Sharp Shooter peripheral, GoldenEye 007: Reloaded is the complete James Bond experience shooter-fans have been waiting for and will launch in stores later this fall.

“We are beyond ecstatic to debut GoldenEye 007: Reloaded to the millions of fans who have been clamoring for it to arrive on Sony and Microsoft home consoles,” said David Oxford, Executive Vice President at Activision Publishing. “And now with full PlayStation Move functionality, 007 fans all around the world can play the game in full HD in more ways than ever before.”

"Promising to be one of the most immersive and interactive Bond games to date, this is an outstanding opportunity for PlayStation fans to experience one of the most iconic and action-packed shooters in an all new way with PlayStation Move and the Sharp Shooter peripheral,” said Rob Dyer, Senior Vice President, Sony Computer Entertainment of America. “By bringing together GoldenEye 007: Reloaded, and PlayStation Move’s Sharp Shooter, we are continuing to expand the new world of motion-based entertainment appealing for hardcore fans and only possible on PlayStation.”

GoldenEye 007: Reloaded is a contemporary James Bond experience featuring HD visuals and realistic environments running at 60-frames per second, akin to today’s elite action games. Additional to the legendary story campaign, the game introduces the brand new ‘Mi6 Ops Missions’ – new, distinct levels separate from the campaign that span the varied environments from the story and challenge players to complete different Assault, Elimination, Stealth and Defence objectives. GoldenEye 007: Reloaded also takes multiplayer to new heights, maintaining and improving its renowned four-player split-screen action and adding full, adrenaline-pumping 16-player online matches with more maps, weapons, characters and game modes than ever before.

GoldenEye 007: Reloaded will arrive in stores this fall and is being developed by Eurocom under license from EON Productions Ltd and Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. (MGM). For more information and to receive exclusive updates about the game, visit GoldenEye 007 | Facebook or GoldenEye 007 : Reloaded | Official Game Site | Refined. Recharged. Reloaded..

Cranberry

Legacy Member
Origineel nooit gespeeld maar dit zit er dik in, om toch eens te zien wat ik ongeveer gemist heb. Hopelijk niet teveel veranderingen veronderstel ik.

Jersy

Legacy Member
heb de lan samen met een maat uren gespeeld
en dan dik mottig zijn na uren spelen door het lopen in die gangen :')

zalig

Furon

Legacy Member
Cranberry zei:
Origineel nooit gespeeld maar dit zit er dik in, om toch eens te zien wat ik ongeveer gemist heb. Hopelijk niet teveel veranderingen veronderstel ik.

De game lijkt totaal niet op het N64-origineel en werd ook minder goed onthaald bij de fans. Deze is gewoon de HD-versie van de Wii-versie. Activision die weer eens hun classy zelve is.

Fir3wulf

Legacy Member
Cranberry zei:
Origineel nooit gespeeld maar dit zit er dik in, om toch eens te zien wat ik ongeveer gemist heb. Hopelijk niet teveel veranderingen veronderstel ik.

shame on you ;)

Ik veronderstel juist van wel, het wapentuig is op het eerste zicht al totaal anders, veel moderner dan het toen allemaal was. De levels zijn precies ook anders en tanks zaten er in het origineel ook nie.

Mja hopelijk maken ze van de MP iets, ma ik vrees da ze te hard willen rushen weer en dat weer op nie veel gaat trekken uiteindelijk.
Goldeneye toppen zal niemeer lukken denk ik.

stoica_dva

Legacy Member
firewulf1 zei:
shame on you ;)

Ik veronderstel juist van wel, het wapentuig is op het eerste zicht al totaal anders, veel moderner dan het toen allemaal was. De levels zijn precies ook anders en tanks zaten er in het origineel ook nie.

Mja hopelijk maken ze van de MP iets, ma ik vrees da ze te hard willen rushen weer en dat weer op nie veel gaat trekken uiteindelijk.
Goldeneye toppen zal niemeer lukken denk ik.

Ik herinner mij toch nog tanks in die level op dat vliegveld?

Je begon daar ergens in een bunker waarna je moest ontsnappen met een vliegtuigje.

kimme1975

Legacy Member
Lijkt me geen slecht spel maar prijs is aan de hoge kant vind ik.. :-( nergens onder de 35 Eurokes!!

Jonas89

Legacy Member
Game eventjes geleend van een kameraad (had er zelf nog niet op gespeeld), maar zijn er hier mensen die een mening hebben erover ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan