Archief - goede prijsvraag ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the_hittrix

Legacy Member
kijk ik heb een xbox met 2 controlers , 32 games en dvd kit.


games :
need fore speed underground
tru crime streets of la
soul caliber 2
need for speed hot persuit 2
operation desert strom
blade2
midnight club 2
soldier of fortune 2
moto gp2
capcom vs snk 2 eo
halo
burnout
unreal championship
mortal kombat deadly alliance
time splitters 2
doa beach volly
battle engine aquila
splinter cell
fifa2003
mech assault
dead or alive 3
turok evolution
racing evoluzione
fifa worldcup
hunter the reckoning
bloodwake
fuzion frenzy
big mutha truckers
unreal
project gotham racing
medal of honor
simpsons road rage


ik wil hem verkopen op telenet forum voor 350 euro , omdat er bijna geen bods waren was ik gedaalt naar 300 euro, en nog bijna niemand die interesse had.
. hardware voor computers ziet ge genoeg bods voor... :wtf:

wa denken jullie dat ik hiervoor normaal nog zal voor moeten terugkrijgen?

gStar

Legacy Member
Prijschatting forum ;)


Buy&sell forum openen en dan Prijsschatting :niceone:

fixer187

Legacy Member
kijk, je games zijn bena allemaal classics en dus kosten ze maar 30euro in de winkel en zijn er al veel van die games 2dehands verkrijgbaar in de GM. Of het zijn low budget games die je in het mediacenter voor 15-20 euro in de grabbelton vind
Zodus kan je niet meer als 10euro per game vragen, maar dan kom je al aan ongeveer 300 euro
De xbox kost nu nieuw 150 euro en kan je daar ook niet veel meer voor vragen.
Jouw prijs van 350 euro is daarmee degelijk en 300 is een goede prijs vind ik

Ik raad jou aan om naar de Gamemania te stappen, die gaan jouw het minimum geven wat het eigenlijk waard is ( naar de hand van hun voorraad in 2dehands games per GM winkel en de prijs kan dit wel een beetje verschillen ). Dan weet je tenminste een prijs die je er voor kunt krijgen ( let wel op als je het daar verkoopt is het een waardebon ( en ik dacht wanneer je cash wil dat er ongeveer nog 10% afging ).
Als je beslist het niet te verkopen ompdat de prijs crappy is, zoek dan tweede handswinkels, zij weten er minder van af wat er al in de budget reeks is en kan je zo meer geld uit de games slaan.

De reden dat je niet veel bods krijgt is omdat je het in een geheel wilt verkopen, bijna niemand wil dit kopen. Probeer het met de combinaties van GM, 2dehandswinkel, forum of een grote rommelmarkt, Informeer ook bij je vrienden, kennissen en ouders dat ze niet eens rond horen.
Normaal kan je toch alles appart kunnen kwijt geraken.

Een andere oplossing als je het toch in een geheel wilt verkopen zet het op ebay.

edit

Maar waarom de xbox zelf verkopen? In de Halo2 topic zeg je dat je Halo de max vond, dus waarom niet Halo2 kopen.

Ik heb vroeger de snes verkocht samen met al m'n games en heb spijt nu dat ik niet de console met zelde, secret of mana en mario niet heb bijgehouden. Je komt dit meestal veel te laat te weten dat je echt van vond, damn dat was nu pas een game om U tegen te zeggen. Je weet nooit wanneer de heimwee en melancholie naar die games komt.
Maar iets in mij zegt dat dit bij mij met de Halo1 en binnenkort Halo2, Fable en Jade empires dit ook gaat worden ( ja ik weet het ik loop wat voor op de zaken, maar toch...een klein stemmetje zegt mij dat dit weer gaat gebeuren )
Dit is de eerste keer dat dit eigenlijk gebeurt want met de NES, Megadrive, N64 en ps1, I couldn't care less. Soms eens een gedacht daar heb ik me mee geämuseerd, but that's it...
maar dit is een klein beetje :offtopic:

RipTor

Legacy Member
Net zoals Fixer: Dit is voor veel mensen een te grote hoop ineens. Ook hebben andere mensen niet dezelfde interesses in games. Ik heb uw lijske eens bekeken en de enige games die mij daarvan intresseren zijn:
- soul caliber 2
- moto gp2
- mortal kombat deadly alliance
- splinter cell
- fifa2003 (of wk)
- project gotham racing

Da zijn dus 6 spellekes en pakt met budgettitels enzo (want het zijn al allemaal wa oudere) een gemiddelde van 35€ het spel (kheb dit weekend soul calibur gehaald voor 25€)

Als ik dus ne nieuwe Xbox koop met die 6 spellekes dan geef ik 160 + 210€ uit da is dan 360€. Dus dan heb ik alles wa ik wil hebben spinternieuw en voor maar 10€ meer dan wa ik het tweedehands had betaald. Ma bijna niemand koopt al zoveel spellekes aangezien er ook nog 1 of 2 spellekes bij nen xbox zitten (kzou bv pakket kopen met midtown madness en dan project gotham al laten vallen)...

Mijne tip is dus ook van te zeggen:
Prijs voor de Xbox + 3 games naar keuze = zoveel
+ 5 games naar keuze = zoveel
+ 10 games ........ ge snapt het wel :-)

En de andere games apart te verkopen...

GoUdVisKe

Legacy Member
als uwe xbox ne samsung dvd heeft wil'k die wel overkopen, met controllers en dvd kit, maar wel ZONDER spellekes

ge kunt controlleren welke dvd het is via deze webpagina

PM plz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan