Archief - Goede koop ????

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Ik heb 1000 Euro geboden voor deze speler

Fallas Loof (40102205)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 532 €/week
Eigenaar: KFC Wuytsie
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

Olivier.vdb

Legacy Member
Bwah, valt mee...
Nu is hij nog niet goed.
Maar als je traint op verdedigen is het wel een goede koop.

sToRm

Legacy Member
FeNiX4LiFe zei:
laag matig.
is binnen een seizoen of 2 verkoopbaar

hoe weet ge nu of die laag is?

Bij keepers kunne da zien, da weet ik nu ma
is ter ook zo iets als verdedigertool om da te zien :p

Archeoloogke

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
we hebbe nen transfertopic en ne questionstopic :)

Is waar, kan beter in Questionstopic geplaatst worden.

On-topic: Ik vind het eigenlijk niet zo'n goede koop, kweni, ik koop minstens 'redelijk' verdedigers want het duurt al +/- 8 weken voor em stijgt dusja.

Ether

Legacy Member
sToRm zei:
hoe weet ge nu of die laag is?

Bij keepers kunne da zien, da weet ik nu ma
is ter ook zo iets als verdedigertool om da te zien :p



Je kan da beetje schatten adhv zijn waarde e...

320 voor redelijk passen en matig verdedigen is vrij laag dus em is idd low matig!!

Olivier.vdb

Legacy Member
Beter "redelijke" kopen. Die zijn niet zo duur en veel beter.

enj0i^

Legacy Member
320 is niet zo laag ze!


mijn passable spits met zwak passen is naar solid gegaan aan 380 :)


edit: voor spitsen toch...

Marginale

Legacy Member
Mijn jeugdpull van de zondag had matig spelmaken en goed verdedigen en maar een TSI van 130. Dus dunno wat ik er van moet denken. Toch niet zoo laag denkek zenne :D

Jérôme Farinot (39900489)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 538 €/week

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

gertjanos

Legacy Member
D@rK Sl@YeR zei:
Ik heb 1000 Euro geboden voor deze speler

Fallas Loof (40102205)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 532 €/week
Eigenaar: KFC Wuytsie
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

langs de ene kant is het geen slechte koop, maar je kan gerust ook een redelijke verdediger voor 1000€ vinden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan