Archief - goed upcomming mp game ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fast_bunny

Legacy Member
ik zoek dus een goed shooter online game dat nog dit jaar uitkomt.
is die expansion van call of duty op mp echt zo goed ? heb het origineel en vond het zeker niet slecht op mp vlak maar heb toch altijd spijt gehad dat ik BF1942 links heb laten liggen , die mp demo was echt fantastisch maar kom

effe denken :

half life 2 ? goeie mp ?
call of duty U O ?
rome total war ? ander genre maar het gaat om de mp

geef jullie gedacht eens over die games op mp vlak

TH€ ON€

Legacy Member
ge kunt mss bf: vietnam proberen, k'denk wel da die mp wat op die van bf:1942 trekt

ben wel niet zeker want heb het nooit gespeeld.

Boom stam

Legacy Member
Joint operations :applause:

ma hangt er vanaf he,wilt ge grote mappen met voertuigen enal,rou ik joint ops nemen,wilt ge kleinere mappen met meer actie dan rondlopen ( :scream: ) dan zou ik call of duty uo nemen.



grtz

Sjeng

Legacy Member
Mij lijkt star wars battleground wel een goed spel, er gaat daar binnenkort een demo van uitkomen.

Insano

Legacy Member
Ik had eerst gedacht dat SW:B met gigantisch veel spelers ging zijn, maar nu blijkt het dat het maar 32 ofzo zijn :sad:

Voor Half-Life 2 MP zullen we nog even moeten wachten.

«Vision»

Legacy Member
'k zou americas army eens uitproberen. het is toch gratis dus ge kunt gene miskoop doen. En het staat nou al een hele tijd in de top 5 van meest gespeelde online shooters. www.americasarmy.com daar kunde download sites vinden (of dl gewoon de 2.1 full version van clanbase dies wel rap.

Voordelen
-GRATIS
-om de paar maanden updates (dus extra guns, maps, ...)
-Teamplay word er echt gepromoot
-zijn nou al aan't werken aan aa op de UE³ engine en dan word alles nog es opnieuw gedaan

Negatief
-tragere gameplay (dus geen rambo stuff en dood en respawnen, nope ff samenwerken room clearen objective doen)
-official servers hebben vrij hoge ping (alhoewel ze die nu ook aan't updaten zijn)

apriliars50

Legacy Member
[Shadowcat] zei:
Tribes: Vengeance

Ik ga zeker en vast de 24ste (of 25ste) naar de winkel CoD:UO kopen. Het ziet er zoo zalig uit en aan MP is ook een pakt gewerkt. Imo een aanrader :niceone:

fast_bunny

Legacy Member
apriliars50 zei:
Ik ga zeker en vast de 24ste (of 25ste) naar de winkel CoD:UO kopen. Het ziet er zoo zalig uit en aan MP is ook een pakt gewerkt. Imo een aanrader :niceone:


hoewel de demo reuze meeviel twijfel ik toch een beetje . de graphics zijn op de quake 3 engine gebaseerd en dat zie je toch een beetje , in vergelijking met far cry en doom 3 valt dit toch wat tegen. 'k denk dat ik brother in arms ga kopen , hl2 en nog wat andere games

Godzilla*Akira

Legacy Member
fast_bunny zei:
hoewel de demo reuze meeviel twijfel ik toch een beetje . de graphics zijn op de quake 3 engine gebaseerd en dat zie je toch een beetje , in vergelijking met far cry en doom 3 valt dit toch wat tegen. 'k denk dat ik brother in arms ga kopen , hl2 en nog wat andere games
tja, n/o maar in vergelijking met far cry en D3 valt er veel tegen ze :ironic:

Z!zZ

Legacy Member
Wat mij opvalt is dat gamers hoe langer hoe meer gaan whinen, plz stop this bullshit, zagen dat het 1 spel niet zo mooi is dan het ander en het ander die feature wel heeft terwijl de 1 die niet heeft....blabla

Stop met whinen en ga een spel spelen....

fast_bunny

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Wat mij opvalt is dat gamers hoe langer hoe meer gaan whinen, plz stop this bullshit, zagen dat het 1 spel niet zo mooi is dan het ander en het ander die feature wel heeft terwijl de 1 die niet heeft....blabla

Stop met whinen en ga een spel spelen....


mja , ik prefereer nog altijd een goede gameplay boven ultieme graphics maar als je beide kan krijgen ( far cry ) waarom niet.

Z!zZ

Legacy Member
Yeah, sure !

Ma altijd da whinen ....pff, zijn mensen dan zo goedgelovig dat ze denken betere graphics te krijgen door te whinen ? Goed voorbeeld is > Nieuwe ati n nvidia kaarten komen uit; pfff, weeral, wie houdt da bij, blablabla > dan komt er nieuwe game uit; miaaaw, ik kan da ni spelen schandalig blabla > dan komt er minder mooie game uit; pfff, die graphics zijn kaka (ma zen kunnen het wel spelen dan) .......see my point? Die whine komt altijd neer op de whine van ervoor en vice versa
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan