freshcloak
Legacy Member
Hallo mensen, ik speel nu al drie jaar counter strike : source, en ik denk dat mijn skill in de game rijp genoeg is om op zoek te gaan naar een team.
Ik zoek hier een team met spelervaring waarmee ik kan trainen en matchen tegen andere teams.
Het liefst een Nederlands/Belgisch team, maar engelstalig mag ook.
Suggesties?
Alvast bedankt!
-Freshcloak
Ik zoek hier een team met spelervaring waarmee ik kan trainen en matchen tegen andere teams.
Het liefst een Nederlands/Belgisch team, maar engelstalig mag ook.
Suggesties?
Alvast bedankt!
-Freshcloak