[HBV]-=DEVEL=-
Legacy Member
Beste fraggers ,
Zoals de meeste al weten ben ik aan een UT filmpje bezig ...
Maar deze moet klaar zijn nu vrijdag . ( Komt op groot projectiescherm op FOM )
Dus de opnames moeten snel gaan
Wat zoek ik ?
Eerst en vooral een server (goeie server ) waar assault en dergelijke op staat , ten tweede de server moet ook boss skins en skaarj ondersteunen ....
Ten 3de mensen die zich vrijwillig willen opstellen om vandaag ( als alles vlot verloopt ) deel te nemen aan de opnames .
Veel kan ik u niet geven ( daarom ook dat er staat vrijwillig
) , juist een vermelding van de personen die hebben deelgenomen op het einde van het filmpje . En misschien iets in natura , wie weet :]
Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen , zou ik liefst hebben dat deze personen een headset bezitten + ts
( plus UT ofcourse en die boss en skaarj skins :] )
Ik heb zo'n 30 tal mensen nodig , als je deze amateurische filmontwerper een handje toe wilt steken , gelieve dan te komen naar ons persoonlijk clanchannel => #hbv
Alvast Bedankt !
for the record , zijn er soms mensen die een ' coole ' stem hebben ? :]
Zoals de meeste al weten ben ik aan een UT filmpje bezig ...
Maar deze moet klaar zijn nu vrijdag . ( Komt op groot projectiescherm op FOM )
Dus de opnames moeten snel gaan

Wat zoek ik ?
Eerst en vooral een server (goeie server ) waar assault en dergelijke op staat , ten tweede de server moet ook boss skins en skaarj ondersteunen ....
Ten 3de mensen die zich vrijwillig willen opstellen om vandaag ( als alles vlot verloopt ) deel te nemen aan de opnames .
Veel kan ik u niet geven ( daarom ook dat er staat vrijwillig
) , juist een vermelding van de personen die hebben deelgenomen op het einde van het filmpje . En misschien iets in natura , wie weet :]Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen , zou ik liefst hebben dat deze personen een headset bezitten + ts
( plus UT ofcourse en die boss en skaarj skins :] ) Ik heb zo'n 30 tal mensen nodig , als je deze amateurische filmontwerper een handje toe wilt steken , gelieve dan te komen naar ons persoonlijk clanchannel => #hbv
Alvast Bedankt !
for the record , zijn er soms mensen die een ' coole ' stem hebben ? :]


