Archief - Gezocht acteurs UT Movie(tje)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=DEVEL=-

Legacy Member
Beste fraggers ,

Zoals de meeste al weten ben ik aan een UT filmpje bezig ...
Maar deze moet klaar zijn nu vrijdag . ( Komt op groot projectiescherm op FOM )

Dus de opnames moeten snel gaan :D

Wat zoek ik ?

Eerst en vooral een server (goeie server ) waar assault en dergelijke op staat , ten tweede de server moet ook boss skins en skaarj ondersteunen ....

Ten 3de mensen die zich vrijwillig willen opstellen om vandaag ( als alles vlot verloopt ) deel te nemen aan de opnames .

Veel kan ik u niet geven ( daarom ook dat er staat vrijwillig :p ) , juist een vermelding van de personen die hebben deelgenomen op het einde van het filmpje . En misschien iets in natura , wie weet :]

Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen , zou ik liefst hebben dat deze personen een headset bezitten + ts :) ( plus UT ofcourse en die boss en skaarj skins :] )


Ik heb zo'n 30 tal mensen nodig , als je deze amateurische filmontwerper een handje toe wilt steken , gelieve dan te komen naar ons persoonlijk clanchannel => #hbv

Alvast Bedankt !

for the record , zijn er soms mensen die een ' coole ' stem hebben ? :]

Bartoke

Legacy Member
maybe kunde ne IDOOL UT 2004 houde? dat mense nekeer hunne stem opnemen (/me kijkt scheef nr metoch ;f) tzou best grappig zijn imo en dan hoorde es de stemme van uw mede ut ownerz (lijk sommige bewere :p)

Rombo

Legacy Member
good luck als ge een filmpke op een week in elkaar wilt steken

Metochke

Legacy Member
Bartoke zei:
maybe kunde ne IDOOL UT 2004 houde? dat mense nekeer hunne stem opnemen (/me kijkt scheef nr metoch ;f) tzou best grappig zijn imo en dan hoorde es de stemme van uw mede ut ownerz (lijk sommige bewere :p)


ROFL barto!!!

ahahah geef toe dat wel uberfunny was eh :P

[HBV]-=DEVEL=-

Legacy Member
Rombo zei:
hetgene waarvoor hij mensen nodig heeft is toch belange nog nie af?


Erm das maar een klein stuk ofzo en euhm hoe lang duurt da , demo opnemen , nadien met fraps ofzo , reccen en dan in da proggry smijten en dan wat bijwerken , zie naar ae , die heeft zijn ut filmpje in 2 uurtjes gemaakt :]

Tzal nipt zijn ma tzal mij wel lukken , heb al een filmpje :)

Krig

Legacy Member
tzal wel aan die kutfitz of kutdewey ligge zeker :tongue:

ask weet wanneer wilk wel meedoen;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan