Strudel
Legacy Member
gert ga even ergens anders kut doen , ik geef toe heb zijn qid gevonde op internet kan ik eraan doen dat hy zo dom is , clanbase gaf 2 ip's en gaf er strudel by 'men maat had die geaccepteerd die war en ik gechallenged' dus ip's zijn niet allebei van my
1: ze verzinnen iets om me te bannen
2: ik geef toe heb ze gehacked
3: interreseert me gene kak meer hoe GERT of de rest antwoord
4: die speed was aan het haxe , whinen , het viel niet op heb em gewoon teruggepakt en al die nederlanders hebbe gelegen !!
5: ik ben ne rasechte belg wa ni gezegd kan worden
6: ik ben gebanned maar ben over een weekje zeker terug in een clan haha , clanbase bansystem is not waterproof suckers
7: verzin maar of doe maar stom over Strudel , ik kom terug en ga niet dom doen voor een stelletje nederlanders en wannebee belgen (he Gr1m-)
Close Topic dit moest ik even medelen !
en Gert jij runned een clan vol met xiiters doe even zielig
1: ze verzinnen iets om me te bannen
2: ik geef toe heb ze gehacked
3: interreseert me gene kak meer hoe GERT of de rest antwoord
4: die speed was aan het haxe , whinen , het viel niet op heb em gewoon teruggepakt en al die nederlanders hebbe gelegen !!
5: ik ben ne rasechte belg wa ni gezegd kan worden
6: ik ben gebanned maar ben over een weekje zeker terug in een clan haha , clanbase bansystem is not waterproof suckers
7: verzin maar of doe maar stom over Strudel , ik kom terug en ga niet dom doen voor een stelletje nederlanders en wannebee belgen (he Gr1m-)
Close Topic dit moest ik even medelen !
en Gert jij runned een clan vol met xiiters doe even zielig


