Archief - geraak niet meer online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneaky001

Legacy Member
Khem hier een k*t probleem met generals zero hour...
Nau hemk al een hele tijd altijd maar single player gedaan, maar nu wilde ik gisteren nog eens online proberen, om te zien of ik nau verbeterd was :scream:

en nu wilt die niemer online...

Er komt op als ik een account create "You entered the wrong password" OF "Could not connect to Generals Zero Hour online."

WTF is daar nu verkeerd mee, want da vink serieus dom dat ik niet meer zou kunne spelen(m'n favoriete game verneukt :cry: )

_Splendid_

Legacy Member
sneaky001 zei:
Khem hier een k*t probleem met generals zero hour...
Nau hemk al een hele tijd altijd maar single player gedaan, maar nu wilde ik gisteren nog eens online proberen, om te zien of ik nau verbeterd was :scream:

en nu wilt die niemer online...

Er komt op als ik een account create "You entered the wrong password" OF "Could not connect to Generals Zero Hour online."

WTF is daar nu verkeerd mee, want da vink serieus dom dat ik niet meer zou kunne spelen(m'n favoriete game verneukt :cry: )

Als er opkomt "Could not connect to Generals Zero Hour online" is teken dat er iets met je internet is of dat EA plat ligt.

sneaky001

Legacy Member
Ik heb het nu in orde gekregen, khem tan maar volledig opnieuw geinstalleerd ,en nen anderen account gecreate...

Zin m'n stats kwijt ,mar da was gelukkig nog niet te veel,
maar het werkt in ieder geval toch terug goed....(nice game achter de rug, alleen verlies was wat minder :doh: )

.:Buanhop:.

Legacy Member
wow uw stats
ik kijk er niet meer naar
door stats hack ben ik ze toch kwijt :)

Krueger

Legacy Member
Hier en daar wat prutsen in files en ge zou u stats kunnen zetten zoals ge zelf zou willen (khebbet nog niet zelf geprobeerd)

Lunake

Legacy Member
uw skirmish stats kunt ge zo al veranderen :)
ma da boeit nie

ma online? uw online account word ook bij ea games zelf opgeslaan eh?
dus kweet nie ze, as ge da kunt verandere..

Lunake

Legacy Member
ah wa, da is gamespy server? geen ea server?
:\ dan suckt gs ze
(niet zh, generals eh?)

.:Buanhop:.

Legacy Member
ea betaald gamespy enkel om die server te draaie
maar als gamespy niet betaald wordt voor opkuisen , upgraden
tja dan heeft zh soms een probleem

Lunake

Legacy Member
niet alleen zero hour, geloof me :D
der zijn avonden da generals ma echt, constant heeft 'could not connect to persistant storage server' echt elke 50 sec fzo :s

Krueger

Legacy Member
Lunake zei:
niet alleen zero hour, geloof me :D
der zijn avonden da generals ma echt, constant heeft 'could not connect to persistant storage server' echt elke 50 sec fzo :s
Das toch nie zo erg? Ik krijg da meestal ene keer in het begin en dan niet meer.

ScabbyOldBat

Legacy Member
'k geraak oek niemer online, 'k heb da spel hier gistere opnief geinstalled en'k wou een accountje aanmake, mer dan komt der op da'k het verkeerde passwoord heb :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan