Archief - General Protection Fault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mono

Legacy Member
UT2004 Build UT2004_Patch_[2004-06-11_16.51]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1527 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (5664)

General protection fault!

History: SetNetMode <- UActorChannel::ReceivedBunch <- (Actor BlueSuperShockBeam) <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UpdatePreNet <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level CTF-Switchback-PRO2 <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 676F4C57 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free


Ik heb het sinds nieuwe patch regelmatig ... elk level, wel alleen nog maar voor gehad tijdens iCTF

Daarvoor is men ut nog nooit gecrashed

FLeXiE^

Legacy Member
heb ik ook al voor gehad ook sinds laatste patch en het ligt aan u instabeam
tegewoordig heb ik et wel wa minder(eigenlijk bijna nooit meer)
mss moete is opnieuw patche, ofwel gewoon w8e en hope da et over gaat

Mono

Legacy Member
tis ook men blue beam blijkbaar ... kzal er int vervolg eens op letten of ik in red/blue team zit als ik crash :x

Xtralecherus

Legacy Member
nog geen 1 keer gehad :p mja mss gewoon ff repatchen en dan eens zien ? anders ut reinstallen en als da nie werkt format c: :applause:

Mono

Legacy Member
L3ThaL zei:
nog geen 1 keer gehad :p mja mss gewoon ff repatchen en dan eens zien ? anders ut reinstallen en als da nie werkt format c: :applause:

lol ... repatch hebbek al gedaan de rest gaank ni proberen wegens compleet nutteloss :niceone:

Xtralecherus

Legacy Member
zAp van deadly heeft ook veel crashes repatchen hielp niet reinstallen ook nie maar format heeft hij nog niet gedaan maar zal binnekort wel doen zekers :p

Tracker C

Legacy Member
Mono zei:
Ik heb het sinds nieuwe patch regelmatig ... elk level, wel alleen nog maar voor gehad tijdens iCTF

Daarvoor is men ut nog nooit gecrashed

wilde daar iet mee zeggen ofzo sam? :wtf:




:p

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
ook voorgehad, al vrij veel eigelek :wtf:
tijdes ne war 3 keer voorgehad (op 1 map), daarna nieuwe patch geinstaleerd, ma dan nog is voorgehad op tnet (iCTF) server.. weird oO

DT-

Legacy Member
kheb het sinds een paar dagen in Elk game da ik speel voor :/ en nie eens alleen in iCTF, waarschijnlijk met die hitte da mijn cpu te warm loopt ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan