gangstaR
Legacy Member
Ne Gelukkige men lieve klein beestje
ik
zoveel van jou,
ik kan niet leven zonder jou
Je maakt me compleet
dat je dat maar weet
geen dag,uur,seconde zonder jou
omdat ik zoveel van je hou
toe, geef me nog eens lekkere kus
men liefste sussewus
hopelijk blijf je me altijd trouw
want dit was men ode aan jouw
xxx gangstazz aka olio <o/
voor de mense die dit nog ni wiste?!
hij is van mij alleen

ik
zoveel van jou,ik kan niet leven zonder jou
Je maakt me compleet
dat je dat maar weet
geen dag,uur,seconde zonder jou
omdat ik zoveel van je hou
toe, geef me nog eens lekkere kus
men liefste sussewus
hopelijk blijf je me altijd trouw
want dit was men ode aan jouw
xxx gangstazz aka olio <o/
voor de mense die dit nog ni wiste?!
hij is van mij alleen





ad: