Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!mPulz3 zei:Nu we hier toch over demo's bzig zijn, hoe raak ik van mijn crosshair af...

!mPulz3 zei:Nu we hier toch over demo's bzig zijn, hoe raak ik van mijn crosshair af...
pyRomAni@c zei:spelen zonder crosshair is kut
als je in uw demo's cg_draw2d 0 doet is uw crosshair ook weg dacht ikbartichello zei:tgaat over demo's niet over dermee spelen.
[NeO]-mtr zei:b_hudyoffset -150 is veel effectier van cg_draw2d 0 omdat je dan tenminste nog kan zien wie er gekilled word enzo.![]()