zwep
Legacy Member
Hallo,
Mjah kheb pas ET geinstalleerd na een jaar ofzo...
Vroeger nog gespeeld en toen ging alles cava geen probs.
Nu installeerde ik het dus gistere opnieuw maar nu blijkt dat ik ingame geen crosshair heb/krijg.
/cg_drawcrosshair 1 of 2 levert beide geen resultaat op.
http://users.pandora.be/stefanjans/geencrosshair.JPG
FPS games speel je normaal toch met een crosshair dacht ik dusjah best vervelend als je er geen hebt nietwaar?
Ik ken echter bitterweinig van de cvars van ET dus vraag ik jullie om hulp.
MVG & Alvast bedankt.
Mjah kheb pas ET geinstalleerd na een jaar ofzo...
Vroeger nog gespeeld en toen ging alles cava geen probs.
Nu installeerde ik het dus gistere opnieuw maar nu blijkt dat ik ingame geen crosshair heb/krijg.
/cg_drawcrosshair 1 of 2 levert beide geen resultaat op.
http://users.pandora.be/stefanjans/geencrosshair.JPG
FPS games speel je normaal toch met een crosshair dacht ik dusjah best vervelend als je er geen hebt nietwaar?
Ik ken echter bitterweinig van de cvars van ET dus vraag ik jullie om hulp.
MVG & Alvast bedankt.


