Powerwing
Legacy Member
Ik heb een Wii gewonnen (wii sports resort met wiimote plus) en ikke content natuurlijk.
Nu ga ik wat games aanschaffen, waaronder ook Tatsunoko vs Capcom. Dit speel je natuurlijk best met een gewone controller. De Controller classic lijkt me wel cool en doet me ook met nostalgie terugdenken aan de tijd dat ik een SNES had (ik speel die games trouwens nog steeds via SNES9x op mac).
Nu heb ik ook nog een Gamecube. Ik heb alle games verkocht, maar de cube met controller en memcard raak ik aan de straatstenen niet kwijt. Dus zou ik eigenlijk de controller kunnen gebruiken ipv een nieuwe te kopen.
Iemand ervaring met de GC-controller op de Wii ? Werkt die goed, en dan vooral voor Tatsunoko ? Het is een 3-button smasher dus de GC-layout zou niet zo storend mogen zijn. Bovendien kan ik de GC-controller gewoon ingeplugd laten in de Wii, terwijl ik de Classic controller via een wii-mote moet gebruiken, dus telkens in- en uitpluggen wanneer je van game verandert...
Nu ga ik wat games aanschaffen, waaronder ook Tatsunoko vs Capcom. Dit speel je natuurlijk best met een gewone controller. De Controller classic lijkt me wel cool en doet me ook met nostalgie terugdenken aan de tijd dat ik een SNES had (ik speel die games trouwens nog steeds via SNES9x op mac).
Nu heb ik ook nog een Gamecube. Ik heb alle games verkocht, maar de cube met controller en memcard raak ik aan de straatstenen niet kwijt. Dus zou ik eigenlijk de controller kunnen gebruiken ipv een nieuwe te kopen.
Iemand ervaring met de GC-controller op de Wii ? Werkt die goed, en dan vooral voor Tatsunoko ? Het is een 3-button smasher dus de GC-layout zou niet zo storend mogen zijn. Bovendien kan ik de GC-controller gewoon ingeplugd laten in de Wii, terwijl ik de Classic controller via een wii-mote moet gebruiken, dus telkens in- en uitpluggen wanneer je van game verandert...
