Archief - gammo/gamepower

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fixer187

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
wa hebbe zo ne digitale sattelite en wij pakke 2 zalige game zenders namelijk Game-Network and Game-Online en da gaat over clan wars van cpl en namelijk ook alle nieuve games 24uur/op 24

hoeveel betaal je bij voor die kanalen als ik vragen mag en is het een pakket met andere channels?
Kan je dat ook met een gewone satteliet verkrijgen en wat zijn de frequenties?
thanks...

Blaze the 411

Legacy Member
nee da is dus nen digitale sattelite en ge moet daar ook een grote schotel voor hebbe ,en geen extra koste want ge moet die late flashen: en da wil zegge da ge zo ne scart kabel hebt van u sattelite naar pc en dan moet ge ht programma boxloader downe en dan zoekt da programma's frequentie's over het net en saved die naar uw sattelite

cornetto

Legacy Member
damn :cry: ik als threadstarter heb eerste aflevering van gammo op woensdag nie gezien :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: morgen(zaterdag)is er toch een herhaling he? :woohoo:

the evil ganon

Legacy Member
Imo is gammo nog steeds even goed, en de intro enzo is ook al verbeterd.
Dat kereltje met zijn cirkelzaag was ik toch al beu gezien. :tongue:

Demon9k

Legacy Member
Woensdag Gammo gezien. PS2, Cube, GBA, PC en Xbox, allemaal een game van gezien. Hier kan Gamepower zijn opvolger iets van leren.

jorim069

Legacy Member
:woohoo: Joepie, gammo is terug! Was het woensdag de eerste aflevering of heb ik er een gemist? :sad:

Nog altijd op VT4?

Sertu

Legacy Member
k die gammo stem is wel ni super en zoveel verstand hebben ze ook niet van games imo maar tis tenminste altijd footage ipv weer 10 minuten nonsens deje frank uit zijn dak slaagt.


het toppunt was het verschil in hoe de E3 werd aangepakt:
E3 event blah gewoon altijd zien hoe die naar coole fuiven mogen daar hebt ge dus niks aan bij gammo krijgt ge ten minste iets van games te zien. :applause:

Gamepower 4 afleveringen en bij gammo heb ik op een half uurtje meer gezien dan in die 2 uur gamepower :D

fixer187

Legacy Member
Sertu zei:
k die gammo stem is wel ni super en zoveel verstand hebben ze ook niet van games imo maar tis tenminste altijd footage ipv weer 10 minuten nonsens deje frank uit zijn dak slaagt.


het toppunt was het verschil in hoe de E3 werd aangepakt:
E3 event blah gewoon altijd zien hoe die naar coole fuiven mogen daar hebt ge dus niks aan bij gammo krijgt ge ten minste iets van games te zien. :applause:

Gamepower 4 afleveringen en bij gammo heb ik op een half uurtje meer gezien dan in die 2 uur gamepower :D

totally agree, de GP coverage over de E3 was echt ronduit schandalig. Als je echt wilt zien hoe een coverage moet gemaakt worden check afl4-5-6-7 van Gamekings hoeveel games dat die gasten niet coveren niet normaal...

fixer187

Legacy Member
nee nog niet , waarom is het zo erg? ik weet wel dat het dezelfde teksten zijn...

sebastos

Legacy Member
Sertu zei:
k die gammo stem is wel ni super en zoveel verstand hebben ze ook niet van games imo maar tis tenminste altijd footage ipv weer 10 minuten nonsens deje frank uit zijn dak slaagt.


het toppunt was het verschil in hoe de E3 werd aangepakt:
E3 event blah gewoon altijd zien hoe die naar coole fuiven mogen daar hebt ge dus niks aan bij gammo krijgt ge ten minste iets van games te zien. :applause:

Gamepower 4 afleveringen en bij gammo heb ik op een half uurtje meer gezien dan in die 2 uur gamepower :D
ja da is echt voos bij gamepower

Frank: "Ja en we gaan nu tellen hoe lang de ps2 stand is" ofzoiet
da is echt maar voos

ggef mij maar GAMMO !!!!!!!!!
Jeuj
GAMMO is terug :woohoo:

vette swa

Legacy Member
Qua info is er geen enkel game programma dat de moeite waard is om thuis te blijven omdat al wie een beetje op forums rondhangt en newssites volgt normaal al wel voldoende over een game weet, maar het is wel handig om degelijke ingame footage te bekijken en voorlopig steekt op dat vlak Gammo er wel degelijk bovenuit dus imo is dat tot nu toe het beste game programma op de buis...

...maar de kickstarts van shrimp blijven wel het lachwekkends :)

vette swa

Legacy Member
Voor de geïnteresseerden, Gamepower komt vanaf 20 september terug om 19.30 op Jim TV, zonder Frank Molnar als presentator. ;)

fixer187

Legacy Member
gamepower is vanaf vandaag terug begonnen met eebn herhaling op 23.00.
Het is toch een hele verbeterig nu zonder de Frank. Er waren meer gamres gecoverd, de presentator ( ik dacht dat het de Jan was ) goed z'n werk doet zonder veel tralala door in elk zinnetje vet, cool en respect te zeggen zoals de frank.
Ik dacht ook een andere stem te hebben herkent die ook beter is dan de vorige, gene saaie lul die met zen intonaties de stijl van de frank wilde imiteren.

Conclusie, nu is er tenminste nog een gamesprogramma waar ik me niet moet aan ergeren :applause: :niceone:

Me Boss You Not

Legacy Member
Ik heb gisteren op Gamepower beelden van San Andreas gezien en zo slecht zijn ze nie (tja PS2) ma da framerate man!!! Zoooo slèèècht!!! Eén van de voornaamste redenen waarom ik Vice City nie goe vond waren de talrijke framedrops! Ik dacht dat Rockstar de PS2 deze keer toch maximaal ging benutten maar helaas...
't zal San Andreas voor de PC zijn zeker!? Een tijdje wachten...

vette swa

Legacy Member
Me Boss You Not zei:
Ik heb gisteren op Gamepower beelden van San Andreas gezien en zo slecht zijn ze nie (tja PS2) ma da framerate man!!! Zoooo slèèècht!!! Eén van de voornaamste redenen waarom ik Vice City nie goe vond waren de talrijke framedrops! Ik dacht dat Rockstar de PS2 deze keer toch maximaal ging benutten maar helaas...
't zal San Andreas voor de PC zijn zeker!? Een tijdje wachten...

De final build verschilt grafisch, het hangt er ook vanaf waar je je bevindt, in de stad hebt ge meer last van framedrops dan op het platteland.

En ze benutten de PS2's hardware zeer zeker, geen loading times (zolang je buiten blijft), een oppervlakte die zo'n 5 keer groter is dan VC, hogere draw distance, meer polygonen (meer detail), enz....

Ge kunt nu eenmaal geen wonderen verwachten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan