Archief - GameTrak!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
jullie geloven daar toch ni in zeker ...
De gameplay zal zeer stroef aanvoelen want als gij bv je hande heel vlug beweegt zal die handen op da scherm maar veel trager reagere gewoonweg omdat het anders te vlug zou gaan voor de tegenstander
beeld u in in tekken bv dat ge daar 60knokslagen per 30seconden begint te verkope tzou vlug game over zijn voor computer
En beenwerk? oe werkt dat dan? en een fightgame alleen uit 1st persion view :unsure:

Dit is mijn mening natuurlijk kheb ier ni veel vertrouwen in maar iemand met meer kennis hierover kan mij natuurlijk corrigeren ;)

sluysen

Legacy Member
ziet er cool uit, maar zoals veel van die dingen, zal het wel nooit in europa uitkomen...

Magiërtje

Legacy Member
waffelaar zei:
beeld u in in tekken bv dat ge daar 60knokslagen per 30seconden begint te verkope tzou vlug game over zijn voor computer

het is wel niet tekken he :wtf:

I believe it :) gaat alleen paar centjes kosten denk ik :(

Kiara

Legacy Member
Denk persoonlijk dat da redelijk eentonig wordt na een tijd, en je zal da toch nie voor vele genres kunnen gebruiken.

Beramode

Legacy Member
Bwah, een hebbedingetje lijk ne EyeToy?
Lijkt me wel fun..voor ff :) Tzal controllers nooit gaan vervangen allezins hehe, dees soort stuff besta al langer in Japan btw. Geef mij toch maar zo n karaoke dansmat :D

frontline freak

Legacy Member
zoals da wordt voorgesteld in da filmke ziet dat der wel machtig uit, is natuurlijk wel niet erg objectief

SouLr@v3N^

Legacy Member
Magiërtje zei:
het is wel niet tekken he :wtf:

I believe it :) gaat alleen paar centjes kosten denk ik :(
Idd ziet er sjiek uit :)

Bwa ma kpeis dat ze daar nie zoveel voor gaan vragen ze, allé kpeis toch nieveel meer als den eye-toy, allé als dat hier uitkomt he :)

waffel

Legacy Member
Magiërtje zei:
het is wel niet tekken he :wtf:

I believe it :) gaat alleen paar centjes kosten denk ik :(


ik zeg BV
zukke gametrak zullen ze op fight games gebruike ma da gaat vervele na een tijd en ge kan ni eens ne special combo doen (als da er is zal da ma stom zijn)
en ge kan uw benen nie gebruike

Nighty

Legacy Member
Paappaaa, ik heb met de handschoenen van gametrak terwijl ik aan het spelen ben per ongeluk ons plasma scherm van €4000 een "tikje" gegeven en het ligt op de grond...
*mot*

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan