Archief - Gameservers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chillo

Legacy Member
Hallo,

Ik zou graag een gameserver huren voor enemy territory.
Is het mogelijk om dat langs telenet te doen of weten jullie andere "internet bedrijfjes" die dat doen?

Lode

bartichello

Legacy Member
staat op games.telenet.be geen zo een ding servers-> daar ken je der huren normaal... a

Berjan

Legacy Member
- Bgames
- Clanfest
- ClanHome
- Creative Hosting
- Dreamservers
- DutchGame
- FlexGaming
- GameServerHost
- Gameservers
- GameXS
- GetFragged
- Hosting Games
- Huurgameservers
- IGWT.Hosting
- Linux Systems GameServers
- proPlay
- X3M Game Servers

effe google

WeBoC

Legacy Member
Ik zou toch 2 minuten nadenken bij gameservers.net.
Die hun service is sterk achteruit gegaan de laaste tijd (juist als we een contract afgeloten hebben voor 6 maand :'( )
Dat is tenminste onze ervaring ermee.

RedOX

Legacy Member
Mja niet iedereen is ontevreden over hun game-server

Er zijn idd bedrijven die niet egt te betrouwen zijn maar de meeste zoals

-gameservers.net
-lanhosting.nl
....
zijn wel goed van kwaliteit + weinig problemen

Ex0dus

Legacy Member
RedOX zei:
Mja niet iedereen is ontevreden over hun game-server

Er zijn idd bedrijven die niet egt te betrouwen zijn maar de meeste zoals

-gameservers.net
-lanhosting.nl
....
zijn wel goed van kwaliteit + weinig problemen
het is eCHt...

ik weet nog in het rtcw tijdperk da gameservers.net problemen gaf voor veel mensen en dat er veels te veel servers op 1zelfde pc stonden waardoor lagspikes niet uitzonderlijk waren.. voor de rest ken ik eigenlijk amper hosting bedrijfkes.. vroeger had ge nog k-play.de denk ik, ma die zen opgedoekt, correct me if i'm wrong? die waren echt wel de beste toen.

greetz

jackass_c

Legacy Member
gameservers.net zou ik al zeker niet nemen.....altijd problemen mee.

Cerv.Be

Legacy Member
Gameservers.net is toch wel zeer aan te raden ... Wij hebben al maanden een server bij hun (SOF2/ET) en die zijn zeer stabiel, lekkere ping, en goeie buitenlandse connecties :)

hYp3r

Legacy Member
BGAMES vind ik dik in orde , service vind ik heel top .

vb : eens email gezonden met vragen over ... na 15 min had ik een replay met een antwoord (savonds om 23h) , dus dat is toch wel service en qwa server nooit probs gehad met ping , lagstoten , ts is bij mij nooit weggevallen ==> gameservers.net darintegen hebben we idd wel probs mee ==> ts valt megaveel weg , lagstoten op serv , kweetnie wat ze bij gameservers verandert hebben bij vroeger ma nu vind ik het niet zo goed ze , vorig jaar nooit probs gehad met gameservers ma de laatste tijd toch wel , mja iedereen heeft hier zen eigen mening over mss hebben anderen geen probs ma dit is mijn mening BGAMES all the way !!

Sprayzor

Legacy Member
BKF zit nu al een ganse tijd bij BGAMES , altijd goeie en vlugge service gehad. Wat een verschil bij onze vorige provider , we vroegen iets te veranderen en na 3 maand zaagen was er nog niets gebeurt. Nu stuur ik mail en het wordt zo rap mogelijk opgelost.

meestermongool

Legacy Member
same bij streetpoint

ze doen eigenlijk geen ET maar omdat er CoD heeft hebben wij ET er ook een server

denk wel dat je het kunt vragen want de waco's hebben ook een streetpoint ET server door ons

Close_Up

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Gameservers.net is toch wel zeer aan te raden ... Wij hebben al maanden een server bij hun (SOF2/ET) en die zijn zeer stabiel, lekkere ping, en goeie buitenlandse connecties :)


mmmh een paar maanden geleden was dat idd nog aan te raden ja, nu helemaal niet meer, we hebben er nogal problemen mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan