belgianreaver
Legacy Member
Ik game al van mijn 6 jaar, ik word zondag 20 dus dat is wel al eventjes. Ik ben begonnen met de originele Game Boy met games zoals Super Mario Land (1 en 2) en de Pokemon games en de originele Playstation met games zoals Fifa 98, Metal Gear Solid en Crisisbeat. Ik was niet van die consoles weg te slaan.
Later kreeg ik dan een Game Boy color met meer games en nog wat later een Playstation 2. Met die 2 amuseerde ik me nog steeds even goed als met hun voorgangers. Ook nadat ik een Game Boy Advance en (eindelijk) een PC met internet kreeg bleef ik gamen dag in dag uit en amuseerde ik me met de Pokémon games en Counter-Strike 1.6 en Source. Iets later schafte ik ook een Nintendo DS aan en bleef mij daar ook mee amuseren.
Een jaar of 5 geleden begon ik World of Warcraft te spelen, The Burning Crusade was dan enkele maanden uit en het spel was (voor mij dan) op z'n hoogtepunt. Ik ben WoW blijven doorspelen tot een maand of 4 na de release van Cataclysm en toen hoefde het voor mij niet meer. De kwaliteit van het spel was zwaar achteruit gegaan en niemand in mijn guild leek nog voldoening te kunnen halen in het spel. Blijkbaar waren er nog heel veel anderen met de zelfde mening als je het spelersaantal zo ziet dalen.
Nadat ik gestopt was met WoW probeerde ik enkele andere spellen. Ik had ondertussen ook een PS3 gekocht en enkele games, maar alles wat ik speelde leek snel in elkaar gestoken te zijn geweest en leek mij niet te boeien. De speelduur van games voor mij is heel veel verminderd. De games zijn véél korter en gemakkelijker dan vroeger en boeien me niet eens meer zo half als toen. Ligt dit aan mij of is de gamesindustrie echt achteruit aan het gaan en geven ze meer om het geld dan om de gamers?
Later kreeg ik dan een Game Boy color met meer games en nog wat later een Playstation 2. Met die 2 amuseerde ik me nog steeds even goed als met hun voorgangers. Ook nadat ik een Game Boy Advance en (eindelijk) een PC met internet kreeg bleef ik gamen dag in dag uit en amuseerde ik me met de Pokémon games en Counter-Strike 1.6 en Source. Iets later schafte ik ook een Nintendo DS aan en bleef mij daar ook mee amuseren.
Een jaar of 5 geleden begon ik World of Warcraft te spelen, The Burning Crusade was dan enkele maanden uit en het spel was (voor mij dan) op z'n hoogtepunt. Ik ben WoW blijven doorspelen tot een maand of 4 na de release van Cataclysm en toen hoefde het voor mij niet meer. De kwaliteit van het spel was zwaar achteruit gegaan en niemand in mijn guild leek nog voldoening te kunnen halen in het spel. Blijkbaar waren er nog heel veel anderen met de zelfde mening als je het spelersaantal zo ziet dalen.
Nadat ik gestopt was met WoW probeerde ik enkele andere spellen. Ik had ondertussen ook een PS3 gekocht en enkele games, maar alles wat ik speelde leek snel in elkaar gestoken te zijn geweest en leek mij niet te boeien. De speelduur van games voor mij is heel veel verminderd. De games zijn véél korter en gemakkelijker dan vroeger en boeien me niet eens meer zo half als toen. Ligt dit aan mij of is de gamesindustrie echt achteruit aan het gaan en geven ze meer om het geld dan om de gamers?




Ik heb het ook meegemaakt hoor.