Claudio VO
Legacy Member
als men NINTENDO zegt , dan denkt iederéén aan Mario , zelda & metroid-games . en aan niks anders. hebben ze zelf voor gezorgd . en nu nog eigelijk.
hebben zeker te lijden gehad van de PS2 . ( dat eigenlijk ook de doodsteek heeft gebracht aan de Sega Dreamcast & co ).
ik speel nu m'n games op de Wii . alléé de enkele die ik heb van star wars
.
enige Shmups op de cube ?
en zou er eigenlijk een Megaman zijn op de GC ? begin meer en meer de neiging te krijgen op een Megaman uit te proberen 
hebben zeker te lijden gehad van de PS2 . ( dat eigenlijk ook de doodsteek heeft gebracht aan de Sega Dreamcast & co ).
ik speel nu m'n games op de Wii . alléé de enkele die ik heb van star wars
.enige Shmups op de cube ?
en zou er eigenlijk een Megaman zijn op de GC ? begin meer en meer de neiging te krijgen op een Megaman uit te proberen 


samen met Ikaruga mss. m'n 2 toekomstige aankopen .