Archief - GameCube game aanraders

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
als men NINTENDO zegt , dan denkt iederéén aan Mario , zelda & metroid-games . en aan niks anders. hebben ze zelf voor gezorgd . en nu nog eigelijk.

hebben zeker te lijden gehad van de PS2 . ( dat eigenlijk ook de doodsteek heeft gebracht aan de Sega Dreamcast & co ).

ik speel nu m'n games op de Wii . alléé de enkele die ik heb van star wars :p .

enige Shmups op de cube ? :help: en zou er eigenlijk een Megaman zijn op de GC ? begin meer en meer de neiging te krijgen op een Megaman uit te proberen :evil:

Claudio VO

Legacy Member
thanks ;)
toch weinig hé ? en die "x" is al mijn genre niet :p

zie dat er een " anniversary ed. " ook bestaat . maar niet in EU.
wat zijn de mogelijkheden om een JPN of US Gamecube game te doen draaien op een Wii.

zelf heb ik daar geen verstand van . tenzij ik er enkele in de Wii store kan kopen . dat zou ook een mogelijkheid zijn :)

dan is die Wii nog voor iets goed :p

Bamboebahr

Legacy Member
Je kan via zo'n boot disc gemakkelijk jap of US games spelen op een gamecube.
Wat shmups betreft: Starfox, Ikaruga en Alien Hominid zijn alvast goeie, de rest kan je ook wel vinden via google ;)

Ingis

Legacy Member
ik dacht dat zo'n bootdisc niet werkte voor de wii? enkel voor de gamecube toch?

vidiot

Legacy Member
Claudio VO zei:
enige Shmups op de cube ?

Ik heb voor GC 'Chaos Field', volgens Nintendo een 'Only For' titel, maar het spel is eerst gereleased op DC. Sowieso is GC niet echt een shmupplatform, Ikaruga speel je ook liefst op DC (of XBL).

Claudio VO

Legacy Member
kheb al willen zien dat ik de verkeerde console voor Shmups heb staan :p
gelukkig draaid hem ook PS2 titels :)

> Alien Hominid is eigenlijk ook op de PS2 verschenen . niet mijn genre ;)

kga eens kijken naar Chaos field . da's meer het genre waar ik zit op te wachten :D samen met Ikaruga mss. m'n 2 toekomstige aankopen .

# kijkt even op z'n Paypal acc. # ....nog even wachten :help:

Claudio VO

Legacy Member
chaos field is dus enkel Jpn ? dat gaat dus al niet lukken op de Wii.

vidiot

Legacy Member
Ik heb de US versie van Chaos Field. Moest je die shmup kopen, zou ik dat toch doen voor de DC. Da's trouwens het platform waar je best shmups voor verzamelt vind ik, samen met de Saturn. Both Jap ofcourse :).

FleXe

Legacy Member
Wat is Paper Mario the Thousand Year Door in mint condition eigenlijk waard? Ik zie ze op eBay voor 50-60 euro vertrekken in EU, maar dat lijkt me toch wat aan de hoge kant? In de USA vind je hem blijkbaar voor de helft...

Private Joker

Legacy Member
Als ge hem hier voor die prijs ziet vertrekken, is het teken dat hij het waard is hé?! De US versie is anders aangezien de cube regiobeperkingen heeft.

FleXe

Legacy Member
Ja maar ik beschouw eBay niet altijd als een betrouwbare bron. Ik kwam gisteren ook uit op een Nederlands topic van twee weken oud waar er eentje weggedaan werd voor 30 euro. (Was wel met Nederlandstalige cover.)

Dat lijkt mij aannemelijker eerlijk gezegd...

Private Joker

Legacy Member
Mja, eBay bereikt meer kopers dus heb je sowieso een betere maatstaf. Ga je die lokaal gaan verkopen op een site met 100 potentiële kopers, krijg je uiteraard er niet diezelfde prijs voor. Ik heb die hier op het forum een paar maand geleden in absolute nieuwstaat gekocht voor 12 Euro. Is hij daarom maar zoveel waard?

Als je hier een schatting vraagt, baseren de meeste mensen zich op afgelopen eBay veilingen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan