Ik heb "Game expo België 2011" gegoogled... Niks terug gevonden.
Heb je tenminste iets wat meer info, want eerlijk gezegd heb ik nooit van een game-expo in belgie gehoord, buiten dan de standjes op Japan-expo en Facts.
Ook vind ik jou antwoord hoogstonvriendelijk. :naughty: Foei.