Archief - gaatje in xbox?!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cabel men

Legacy Member
k mss iets dom maar ik vraag het me toch af ....
links van he disc-open knopje op je xbox is er een klein gaatje (op de rand vn de buiging naar het plastik!, en ik vroeg me af, waarvoor dat zou dienen?!

gStar

Legacy Member
cabel men zei:
k mss iets dom maar ik vraag het me toch af ....
links van he disc-open knopje op je xbox is er een klein gaatje (op de rand vn de buiging naar het plastik!, en ik vroeg me af, waarvoor dat zou dienen?!

Nu ge het zegt zie ik het ook.

Kzou ni weten voorwa da dient. Mss voor beetje lucht :p .

HEEL klein beetje lucht. want 't is wel klein gatje :D

cornetto

Legacy Member
daar zit miss een kleine camera in zodat de game-ontwikkelaars via satteliet zien hoe jou reacties van hun game is.dan weten ze of het te moeilijk ofzo is :p

Qualvis

Legacy Member
Das prolly zo'n dinge om u dvd-speler handmatig te openen moeste geen stroom hebben, of moestet vast zitten ofzo. Ge hebt da ook op u cd-rom in u pc, en daar dient da toch voor h open van de lade.

Xiron

Legacy Member
Strange, ook nog ni opgemerkt, hoe komde daar plots bij :p
Vetzakske ;)

GrAmLin

Legacy Member
das voor je xbox handmatig open te maken moest er een dvd vastzitten. Bij pc heb je dit ook.

:niceone:

Ulukai5

Legacy Member
Qualvis zei:
Das prolly zo'n dinge om u dvd-speler handmatig te openen moeste geen stroom hebben, of moestet vast zitten ofzo. Ge hebt da ook op u cd-rom in u pc, en daar dient da toch voor h open van de lade.

Klopt, daar dient dat voor :) Zijn heel dunne pinnekes voor die ge daarin kunt rammen waardoor uw lade opengaat voor als hij is vastgelopen of er zit een CD in vast.

Ni aan te raden dat voor uw plezier beetje te gaan testen :p

xbox

Legacy Member
cornetto zei:
kan er dan iets ergs gebeuren als ge da dan toch doet ofzo? :)
Uw dvd-drive kan daar beschadigd van geraken als je dat teveel doet. Die gaat na nen tijd happeren of zelfs blokkeren; Je kan het best alleen in uitserste noodgevallen gebruiken! Bij mij nog nooit gebruikt geweest!

mvg

-Philippe-

capt_snow

Legacy Member
ben vlug ff weest gaan kijken ,had dit nog nooit gezien maa kga het niet testen:p

EryciusPuteanus

Legacy Member
Ulukai5 zei:
Zijn heel dunne pinnekes voor die ge daarin kunt rammen waardoor uw lade opengaat voor als hij is vastgelopen of er zit een CD in vast.
Heel dunneke pinnekes = opengedraaide paperclips (eindelijk wraak voor dat MS Office geval :evil: )

Ulukai5

Legacy Member
EryciusPuteanus zei:
Heel dunneke pinnekes = opengedraaide paperclips (eindelijk wraak voor dat MS Office geval :evil: )

Eej nix tegen de MS Office assistent he :angry: :evil:

Kwil u die animaties wel is zien doen ze :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan