Archief - FYI: preload start vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jethro

Legacy Member
Half-Life 2 pre-loading begins to Steam account holders today. Over the coming days, those who have selected the pre-loading option will have encrypted Half-Life 2 files delivered to their PC. No purchase is required to pre-load HL2, but is required to activate the game. Purchase options will be released soon. Then, the moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be authenticated and ready to start playing.

TWiXT.

Legacy Member
omg omg omg :applause:

ah nee, kan enkel patience draaien op dees stuk stront :sad:

Grayfox

Legacy Member
ik ga mn pc upgraden :D extra ram en nieuw 3Dkaart, speciaal voor hl2 :p

A-bomb

Legacy Member
en wanneer komt HL2 dan juist uit?

Dan kan ik tegen dan zien da'k ook pc upgrade heb en zo


En brengt dat eigenlijk iets op om da te preloaden?
Ge kunt da toch evengoed in de winkel gaan kopen en dan niks moeten downloaden en het veel rapper hebben en niet online moeten betalen en al (ik weet nie hoe da moet :p )

Grimmreaper

Legacy Member
september is gezegd geweest maarja
juni juli en augustus zen ook gezegd geweest....

Grayfox

Legacy Member
gij gaat da toch ni kunnen spelen grimm, HL2 past nog nieens op uw HD :D

anyway, is die preload dan alleen voor mensen die HL2 download met steam subscription ofzo? of hoe ziet da nu

Springer

Legacy Member
Grayfox zei:
anyway, is die preload dan alleen voor mensen die HL2 download met steam subscription ofzo? of hoe ziet da nu

aaahja, zonder steam geen hl2 preload hé ;) (subscription hoeft niet dus)
maar de preload hoeft alléén maar als je het spel online via steam gaat kopen en is niet nodig als je het in de winkel gaat halen... :crazy:

Netrem

Legacy Member
kheb een voucher, zat bij mij men kaart,
maar preloaden gaat niet, steam server too busy :sad:

[xTc]Saito

Legacy Member
ik ga da toch gewoon kopen zenne.....liever een cd in m'n handen dan een bende files op m'n hd.....bedoel wa gebeurt er als ge format doet ofzo.....laat maar geef mij maar de cd (of dvd...)

Netrem

Legacy Member
mja, met die voucher kunde et dllen, en als ge et opstuurt krijgt ge et spel opgestuurd (na 4-6 weken, dus eerst dllen eh :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan