Archief - func + headset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
Reetman zei:
*Wat is volgens jullie ervaringen een uitstekende headset voor counter-strike, dus da ge echt ook precies hoort waar de ventjes komen. Prijslimiet ...mja 50 euro is echt het maximum

bb
plantonics .90 te koop in www.hcw.be voor 49euro en ne beetje denkek

raikoN

Legacy Member
Mijn rechteroor van mijn headset is kapot ik ben er al 2keer mee naar de pcshop gegaan en ze wisten het niet kan iemand me helpe ;)

|XcW|

Legacy Member
Kheb ook ne plantronics audio 90 zalig !!!!!!!!!!

Prijs : 42 €

Kspeel nog met een bollekes muis :D:D:D:D
Dus , veel zal ik over de rest nie weten :D

slimfit

Legacy Member
|XcW| zei:
Kheb ook ne plantronics audio 90 zalig !!!!!!!!!!

Prijs : 42 €

Kspeel nog met een bollekes muis :D:D:D:D
Dus , veel zal ik over de rest nie weten :D
MA ge blijf leetar ^^, ik speel me een philips drradlooz ding

FlySki

Legacy Member
raikoN zei:
Mijn rechteroor van mijn headset is kapot ik ben er al 2keer mee naar de pcshop gegaan en ze wisten het niet kan iemand me helpe ;)

Had da ook tijdje, is mega lastig.
Bij was dat een vals contactje aan de overgang van fishke - draad.
Draai daar is wa aan terwijl een mp3 ke opstaat, dan hoorde het duidelijk waneer er weer contact gemaakt word.

dit even :offtopic:

Squeaky

Legacy Member
Lon$daLe zei:
i challenge you to a duel :evil:

1 september , bring it on :tongue:

:D :p
hahahaha om dan weer aan mij te vragen : hoe is 't met uw pc ???
en u weer door daniel & co te laten uitschelden , eens als ge erop klopt zoals mij laten die u met rust

mudvAyne

Legacy Member
koopt u ne fUnc geen Icemat das echt rommel ik heb ook eene ma heb geen geld voor iet anders te gaan halen :(. En als headphone zou ik voor ne Senheiser gaan of ne Zalman :) :applause:

daFour

Legacy Member
tis nie omda ge zulke headset enz hebt daje daarvoor beter gaat spelen zé ;)

nexN

Legacy Member
func op inet www.wallabie.com maar door verzend kosten tamelijk duur, wacht tot een lan is en koop em voor helft van prijs.

headset ga een deftige pc winkel binnen die gekent is voor game stuff.

Najdo

Legacy Member
kheb zo een lekkere ding van logitech gekocht 50€ en al :D conclusie op teamspeak ben ik overstaanbaar, maar kan wel alles mooi horen :doh:

elarto

Legacy Member
nexN zei:
ik en mijne voor 35€ gekocht jullie dus idk geript :rofl:

mss kunt ge ook es posten waar, ik wil die kopen ma ik ben omringd door crapwinkels...

alhoewel kzou nog wel es tot aan de ringshopping in kuurne kunnen rijden, lekkere pc-winkel daar...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan