exploder
Legacy Member
plantonics .90 te koop in www.hcw.be voor 49euro en ne beetje denkekReetman zei:*Wat is volgens jullie ervaringen een uitstekende headset voor counter-strike, dus da ge echt ook precies hoort waar de ventjes komen. Prijslimiet ...mja 50 euro is echt het maximum
bb





. En als headphone zou ik voor ne Senheiser gaan of ne Zalman
:applause:
, carezzz