roltrap
Legacy Member
Hey 
Ik heb nu een tijd vluchten gepland met de flight planner
Ik heb geen problemen om op de goeie koers te geraken want de towers leiden me van waypoint naar waypoint.
Probleem is: eens ik toestemming krijg om te landen dan zwijgen ze ineens en vind ik de luchthaven nimeer.
Ik merk ook dat ik blijkbaar dan zelf de ILS en de VOR moet instellen want ik kan ni landen op m'n instrumenten. Ik heb die lessen wel gepakt, maar daar leggen ze ni in uit hoe ge da zelf allemaal kunt doen


Ik heb nu een tijd vluchten gepland met de flight planner
Ik heb geen problemen om op de goeie koers te geraken want de towers leiden me van waypoint naar waypoint.
Probleem is: eens ik toestemming krijg om te landen dan zwijgen ze ineens en vind ik de luchthaven nimeer.
Ik merk ook dat ik blijkbaar dan zelf de ILS en de VOR moet instellen want ik kan ni landen op m'n instrumenten. Ik heb die lessen wel gepakt, maar daar leggen ze ni in uit hoe ge da zelf allemaal kunt doen


