Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is er mis misschien met dat voorstel van er een csdm server van te maken? Dit was trouwens de planning van de oude crew...misschien es beter informeren wat csdm precies inhoudt ipv hier zo'n kinderachtige reactie neer te pennen...da_diablo zei:WAAROM MAKEN WE ER GEEN HLDEATHMATCH SERVER VAN! ZOU OOK TOF ZIJN!
stop es met voorstellen..
cs speel je gewoon ni omt realismeGizz zei:realistischER. En blijf bij topic
ik zeg niks over de oude crew dat ik zou vergelijken met de nieuwe crew. Ik zeg niets over 'vroeger was het beter' dus uw commentaar van leef in het heden slaat op niets.#Team.Bp//USSR zei:ff off pls.
offtopic: pina wilde nu is ne keer zwijge over oude crew pls altijd uw replies i vm oude crew enz.
stopt me int verlede te leve.
²-Phoen!x- zei:sorry ze maar je bent dom .

dat is leuk.One-t|M@[hINe zei:kben toch al kweenie hoelang banned op de telenet servers. dunno why maja, der zijn nog zoveel servers en veel speel ik toch niemmer dus=>
kan me geen bal schelen of ff off/on is![]()
eXpEdi0n zei:Dat ze dat friendly fire maar lekker af laten, gij zijt idd nu al teveel geteamflashed
ze zouden beter "teamflash off" maken ofzoiets![]()

jaja elke lamer, cheater of dergelijke weet zogezegd niet wrm, tzal iemand zijn die zich misdrukt/mistypt had en per ongeluk u gebannedOne-t|M@[hINe zei:kben toch al kweenie hoelang banned op de telenet servers. dunno why maja, der zijn nog zoveel servers en veel speel ik toch niemmer dus=>
kan me geen bal schelen of ff off/on is![]()
