Archief - Friendly Fire Telenet Server

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DGEN

Legacy Member
ff on...dan begin k me te ergeren aan die deems die da abuse ;p

pina

Legacy Member
da_diablo zei:
WAAROM MAKEN WE ER GEEN HLDEATHMATCH SERVER VAN! ZOU OOK TOF ZIJN!

stop es met voorstellen..
wat is er mis misschien met dat voorstel van er een csdm server van te maken? Dit was trouwens de planning van de oude crew...misschien es beter informeren wat csdm precies inhoudt ipv hier zo'n kinderachtige reactie neer te pennen...

feZ, man!

Legacy Member
csdm is cool voor ff, mr die reg enz is nooit goe en tis nu al niet schitterend:)

Smokey_3800

Legacy Member
ja en waarom geen warcraft server en cz-server en source server en csdm server en 1.5 server en 1.6 server, ...

exploder

Legacy Member
Gizz zei:
realistischER. En blijf bij topic
cs speel je gewoon ni omt realisme

en ff is gewoon ni goe vo public :/ op wars is da goe omda je dan moe nadenken en moe rekening houden met je teammates, op public ligt da weer heel anders
dus ff zeker ni aan

mudvAyne

Legacy Member
no ty :)


.............. _@@@__
...._____//____?__\______
--o-------Care-Police-------@)
---`--(@)======+===(@)-


:applause: :applause:

Scx

Legacy Member
laat al die tdm etc eraf normall cs eunt nog atijd het harst er zijn speciale servers met td ga daar wat gamen ofzow :naughty:

#Team.Bp//USSR

Legacy Member
ff off pls.

offtopic: pina wilde nu is ne keer zwijge over oude crew pls altijd uw replies i vm oude crew enz.
stopt me int verlede te leve.

ps @ post hierboven het is hardst
in ieder geval da van u toch al ni.

pina

Legacy Member
#Team.Bp//USSR zei:
ff off pls.

offtopic: pina wilde nu is ne keer zwijge over oude crew pls altijd uw replies i vm oude crew enz.
stopt me int verlede te leve.
ik zeg niks over de oude crew dat ik zou vergelijken met de nieuwe crew. Ik zeg niets over 'vroeger was het beter' dus uw commentaar van leef in het heden slaat op niets.

Mijn reply staat daar totaal los van, mijn reply heeft betrekking op de kinderachtige reply van da diablo, en dat het voorstel van csdm niet zo debiel is als hij wil doen laten uitschijnen want "blablabla cfr mijn 1e reply"

One-t|M@[hINe

Legacy Member
kben toch al kweenie hoelang banned op de telenet servers. dunno why maja, der zijn nog zoveel servers en veel speel ik toch niemmer dus=>

kan me geen bal schelen of ff off/on is :angry:

-GrumpY-

Legacy Member
pandora is idd de meest uitmuntende plaats om met ff on te spelen :woohoo:

davidk

Legacy Member
-Phoen!x- zei:
sorry ze maar je bent dom .
²
wtf luCian ? :')

) khebbet ook altijd voor, ik doe full rush, en dan gooie die domme teammates zo nog hun flashes als ik rushed ben, zie niks, kzie terug iet en ik ben dood :(

davidk

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
kben toch al kweenie hoelang banned op de telenet servers. dunno why maja, der zijn nog zoveel servers en veel speel ik toch niemmer dus=>

kan me geen bal schelen of ff off/on is :angry:
dat is leuk.

ZoltaN!

Legacy Member
eXpEdi0n zei:
Dat ze dat friendly fire maar lekker af laten :p , gij zijt idd nu al teveel geteamflashed
ze zouden beter "teamflash off" maken ofzoiets :rofl:

google: opengl32.dll => installe => flashhack aan :crazy:

waffel

Legacy Member
FF on ma met lekker veel opties bij de revenge menu (ge weet wel bv burrow in ground en al) ^^

grinshu

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
kben toch al kweenie hoelang banned op de telenet servers. dunno why maja, der zijn nog zoveel servers en veel speel ik toch niemmer dus=>

kan me geen bal schelen of ff off/on is :angry:
jaja elke lamer, cheater of dergelijke weet zogezegd niet wrm, tzal iemand zijn die zich misdrukt/mistypt had en per ongeluk u gebanned :sleep:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan