DaKillaBee
Legacy Member
yooooo,
graag had ik iets geweten over freelancer. Is et nl. mogelijk om een service pack of iets dergelijks te vinden voor freelancer? Ik speel nl. de duitse versie, maar daar ben ik nie veel mee, dus als iemand weet hoe ik de taal verander in engels, kzou er wel gelukkig mee zijn.
peace,
DaKillaBee
graag had ik iets geweten over freelancer. Is et nl. mogelijk om een service pack of iets dergelijks te vinden voor freelancer? Ik speel nl. de duitse versie, maar daar ben ik nie veel mee, dus als iemand weet hoe ik de taal verander in engels, kzou er wel gelukkig mee zijn.
peace,
DaKillaBee