Archief - Free Realms

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_freerealms.jpg


officiële site

release: 28 september 2011 (PlayStation Store)
genre: MMORPG
dev: Sony Online Entertainment

>>> GameTrailers
>>> launch trailer | walkthrough


EverQuest for kids.

Free Realms is a free 3D virtual world where you can do whatever you want, whenever you want! Jump in straight from your web browser! Once you create your character, you'll be in and playing in just a few minutes.

Battle enemies as you search for lost treasure or duel other players. Teach your pet a new trick, mine for gold, cook up a meal, or race your car! When you're ready for a different kind of challenge, play a wide variety of fun minigames, jump into the trading card game or check up with your friends on your profile page. Free Realms is the place to join up with your friends to discover, explore, compete, chat, share achievements and just have fun! In Free Realms, YOU RULE.

939985_20100219_screen001.jpg

prometheus03

Legacy Member
van mensen die de pc beta gespeeld hebben toch positieve dingen gelezen

FreakyJP

Legacy Member
Heb de beta gespeeld, tis echt wel kinderachtig. Just so you know.

PC versie is live gegaan trouwens.

Jerre Muesli

Legacy Member
stilaan tijd dat er wat MMORPG's uitkomen op ps3. Maar deze laat ik dan toch liggen voor een ietswat volwassere setup

ikbenben

Legacy Member
Gratis MMO staat er in de OP.
Kinderachtig of niet maar als het gratis is wil ik het best wel proberen :p

FEW

Legacy Member
world of warcraft voor de PS3 met wat meer mogelijkheden, kinderachtiger en nog belachelijker? ziet er alleszins zeer loos uit, en het trekt op niks, precies dat er nauwelijks shaders gebruikt worden... die cartoon stijl is imo gewoon om de slechte graphics te verbergen.

Goldrusher

Legacy Member
Sommigen maken zich hier echt wel belachelijk door als twintigers te reageren op de graphics van een game voor 10-jarigen. Denk je nu echt dat die wakker liggen van shaders ? Of dat ze überhaupt een kick-ass gaming rig hebben ?

GiJay

Legacy Member
Goldrusher zei:
Sommigen maken zich hier echt wel belachelijk door als twintigers te reageren op de graphics van een game voor 10-jarigen. Denk je nu echt dat die wakker liggen van shaders ? Of dat ze überhaupt een kick-ass gaming rig hebben ?

:niceone:

diknmuis

Legacy Member
kheb een half uur de beta gespeeld en tis niks voor mij, maar voor 10 jarigen is dit wss wel top

boeffel

Legacy Member
Goldrusher zei:
Sommigen maken zich hier echt wel belachelijk door als twintigers te reageren op de graphics van een game voor 10-jarigen. Denk je nu echt dat die wakker liggen van shaders ? Of dat ze überhaupt een kick-ass gaming rig hebben ?

toen ik 10 jaar was vond ik da wel belangrijk, ik speelde onder andere Gran Turismo enzo :unsure:

hiscore

Legacy Member
Van mij mogen ze nog eens een Diablo naar de PSN of PS3 brengen. Of iets gelijk de eerste Baldur's Gate of Icewind Dale.

Goldrusher

Legacy Member
Release in februari of maart ?

"This is in submission at SCEA [Sony Computer Entertainment America] right now," says Smedley of Free Realms PS3. "Once it's done with that, once it's through, we'll be launching it in SCEE [Sony Computer Entertainment Europe].

"If I was a betting man," he goes on, "I'm betting sometime early February it gets launched on the PS3 in SCEA. And probably, and this is a guess, sometime in March for SCEE. And that will use a free-to-play business model on PS3."

Q1/Q2 PlayStation 3 News - Page 1 | Eurogamer.net

Goldrusher

Legacy Member
Vandaag EU release.

Free-to-play, maar wil je alle mogelijkheden:

30 Day Membership (€4.99)
90 Day Membership (€12.99)
180 Day Membership (€24.99)
365 Day Membership (€29.99)
Lifetime Membership (€34.99)​

duck

Legacy Member
Tis hen weer gelukt om iets te breken in de belgische store , maw nog 2 weken geduld eer ze het door hebben en we free realms kunnen downloaden :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan