Archief - free *legal* fps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Superdad

Legacy Member
hello,

kent iemand goeie (maw. realistische) fps, die bovendien gratis zijn, en die ik daarenboven nog kan spelen ook? (PIII 500MHz, 320 MB RAM, 8MB Intel graphics card, Windows xp) i know... :(

thx again, a very poor student :doh:

Cold-Blian

Legacy Member
door die 8mb ga je niet al te veel kunnen doen hoor... ik kan ook op geen spel komen, sorry

Superdad

Legacy Member
RtCW : ET kon ik bijvoorbeeld wel spelen,

en ook D-Day (standalone mod voor quake II), was vrij goed

Irtimid2001

Legacy Member
Wolfenstein 3D ma de mortal combat versie dan :D => is abandonware en dus gratis te downloaden. Me 8MB graka zouk ni weten wa ge nog beter zou kunnen draaien da gratis is.

edit: lol RTCW zot :p op een 8MB grakaartjen :p

Superdad

Legacy Member
@ irtimid2001

en toch lukte het (tot mijn eigen verbazing)
op sommige maps wel wat haperingen...

Superdad

Legacy Member
thx for the help phil, mr kzou graag een realistische fps dl...

voor de rest ben ik nt kieskeurig :ironic:

PS. tribes al gespeeld, vond het nt zo goe

TH€ ON€

Legacy Member
enige gratis en realistis is, is americas army, maar dat gaat ge niet kunnen draaien volgens mij.

Superdad

Legacy Member
Q: What are the minimum system requirements for the Windows 2.1 version?
A: 3-D graphics card with 64 MB memory and support for hardware transformation and lighting
1.3 GHz processor or equivalent
English version of Windows(r) 98/ME/2000/XP Operating System
256 MB RAM
1.62GB of uncompressed hard disk space for game files
Quad-speed CD-ROM (600K/sec sustained transfer rate)
Windows 98/ME/2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard)
DirectX(r)8.1
DirectX(r)8.1 or higher compatible sound card and drivers*
56.6 Kbps modem or higher network connection



MAW. kdenk het ook nt, mr kheb wel alles vanaf english version... :applause: :doh:

Holy Paladin

Legacy Member
koop gewoon ne halflife, das 2 keer niks, en der zijn genoeg realistische mods voor

ik draaide halflife op ne p1 233mhz 64mb ram en een TV kaart ipv een 3D kaart :p

Superdad

Legacy Member
pffff,

ik leg gn geld neer voor zo'n oud spel,

gratis maken zeg ik, als take2 da kan, waarom valve dan nt, gelijk da ze nt genoeg gaan verdienen met cs: s en hl², enfin, kwijk af

maar kzit ook thuis (herexamens) en kwil nu spelen

Holy Paladin

Legacy Member
speel dan soldat ofzo

voor 5€ al geen spel wille kopen, das wel gierig da

Superdad

Legacy Member
soldat al beu gespeeld + er zijn wel betere - 3d - spellen dan dat...

en tis nt van die 5€ alleen, kzeg het: kwil nu spelen

Holy Paladin

Legacy Member
ja dan weet ik er gene meer ze :p
kzit er iets beter bij qua keuze :p

Superdad

Legacy Member
ja, kweet het, mr kga nog jaartje wachten met nieuwe computer te kopen, nu zijn ze volop ah werken aan GDDR3 kaarten en zo, en nieuwe CPU's (GPU's zelf). + ze zijn veel te duur nu voor wat ze maar waard zijn.

maar als ik één koop, zal hij top of the bill zijn :niceone:

Superdad

Legacy Member
anyway, kben dus nog altijd op zoek naar minder bekende standalone mods,freeware,...

:help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan