Mast3rCh13f
Legacy Member
Heeft iemand enkele tips om de grootte van de videos die ik maak met fraps te verkleinen, want als ik iets opneem van een minuut is het al 200 mb 
Ik heb men fps al verlaagt naar 30 ipv 60 en dit helpt een pak want het was eerst 1 gig voor een minuut maar 200 mb vind ik nog altijd veel.

Ik heb men fps al verlaagt naar 30 ipv 60 en dit helpt een pak want het was eerst 1 gig voor een minuut maar 200 mb vind ik nog altijd veel.
.