Archief - Frag.Ops 2.0 is er!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Frag.Ops v2.0 released!

Today, Frag.Ops becomes what we had announced back in December of 2003: The next generation of modern tactical first-person shooters. In v2.0, a new gametype is introduced, called War, which grants the player the ability to build structures and deploy vehicles -- which can be as small as an M240 machine gun, or as large as a two-story sniper tower. There are also tons of features. We hope you're ready!

Major Features
° Wave-based respawn system for War gametype
° Multiple modes of play for War: War TDM (custom TDM), Objective Capture, Linear Objectives, and both Capture+Linear
° High quality weapon animations and sound
° Professional-level voice acting
° Combat Experience (CXP) determines which weapons a player can use, and how advanced his build/deploy upgrades are
° Build, deploy, and upgrade items like Jeeps, Machine Guns, SandBag Walls, even an APC with .50cal MG and Concussive Grenade launcher
° Attributes system for distributing focus points: Mechanics for vehicles, Weapons for deployable weaponry, Structures for static objects
° Trait system lets a player be who he wants: choose a trait that matches your play style or personality
° Beautiful new and classic environments like a rustic city by the bay, a factory near the lush fields of Germany, and the virus production plant of an evil corporation
° Dynamic Objects system makes many ingame items highly realistic, like grenades that are deflected and destroyed with gunfire
° Shooting dead bodies will make them react to gunfire in network games
° Realtime Shadows cast multiple dramatic player shadows that follow the brightness and direction of lightsources in the level
° Choose a head and body skin independantly: mix and match player models!
° 26 weapons at your disposal with more than 20 optional upgrades, thousands of loadout combinations
° Gory custom blood effects and ragdoll
° Bot Support
°...and a lot, LOT more.

Downloads op http://www.frag-ops.com/ (patch 1.39c->2.0 = 150mb, full 2.0 = 450mb)

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Just getest, en 1 woord sprong mij te binnen : WOOOOOOOOOOOOOOOOW!

JuMPstYlE`

Legacy Member
just patch geinstalld en kmoe zegge die stem steekt tege en font eig ook
female skin weg WTF ??!!??
8X is ook ma van wtf
en war mochte meer maps zijn en in mission is gelukkig alles gebleven :)

vloet

Legacy Member
bij mij valtem ook tege, eerste keer da ik da speel.
als ge iemand tegen komt is het bijna als in unreal , rondspringe, alleen kunde ni dodge :wtf:
ale ja, alzek in die stijl wil spele, spelek gwn unreal , want in zo'n games hebbek liever wa sluipwerk enzo , zoals in SAS in den tijd, da vonnek veel beter, daar werde je "moe" van te springe dus da was bijna onmogelijk in een gevecht en moest je wel rondsluipen.

zelfde comment bij strike force

Jaws

Legacy Member
kvind het persoonlijke wel plezant, minder continu actie dan gewone unreal, ma toch nog veel en snelle actie ^^
kheb nog ma ene keer een uurke gespeeld dus dees is ma voorlopig oordeel, ma kvond de 1.39 ook al goe en er zijn vooral dingen bijgekomen, niet veranderd :D

JuMPstYlE`

Legacy Member
teveel duitsers ook nog ma da kunde nie deleten uit uw user.ini ofzo :'(

donkey_thong

Legacy Member
kzit op 80%, es zien sebiet, want diejen dust1 bij cs: s begint toch serieus eentonig te worden -_-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan