Eagle-Eye
Legacy Member
Hello,
Ik voel mij een beetje als iemand die eerste hulp wil toedienen en aan de gekwetste vraagt wat er gedaan moet worden, maar mijn vraag is in feite zeer simpel:
HOE KRIJGEN WE DIT FORUM TERUG IN LEVEN?
Het is duidelijk dat dit forum regelmatig bekeken wordt (vb. de thread over F4 BMS, waar er 600 views zijn op iets meer dan een maand tijd), maar blijkbaar heeft niemand echt de drang om er iets meer op te doen dan te kijken en lezen...
Ik weet dat het stil is de laatste tijd, wat betreft nieuwe FS'en die uitkomen, en de meeste FS'en die wel uitkomen zijn op PS of XBOX en worden in die subfora besproken, maar dit forum was tot enkele jaren geleden een hechte community waarin elke dag verschillende posts waren, waarmee er 3 of 4 real life meetings georganiseerd konden worden (telkens met een grote opkomst), etc.
De oude garde, waar ik mezelf ook (deels) bij reken, is ondertussen ouder geworden en heeft andere dingen om tijd aan te besteden (werk, vrouw en kinderen, ..) maar er moet toch wel een nieuwe generatie klaarstaan? Hoeveel jongeren zijn er bv. niet die ervan dromen piloot te worden?
Is het nostalgie of gewoon een passie om dingen ivm luchtvaart staande te houden, ik weet het niet en misschien is mijn poging tevergeefs, maar ik wil dit forum echt niet zien verdwijnen.
Dus nogmaals de vraag:
Hoe krijgen we terug wat leven in dit forum?
Greets,
E²
Ik voel mij een beetje als iemand die eerste hulp wil toedienen en aan de gekwetste vraagt wat er gedaan moet worden, maar mijn vraag is in feite zeer simpel:
HOE KRIJGEN WE DIT FORUM TERUG IN LEVEN?
Het is duidelijk dat dit forum regelmatig bekeken wordt (vb. de thread over F4 BMS, waar er 600 views zijn op iets meer dan een maand tijd), maar blijkbaar heeft niemand echt de drang om er iets meer op te doen dan te kijken en lezen...
Ik weet dat het stil is de laatste tijd, wat betreft nieuwe FS'en die uitkomen, en de meeste FS'en die wel uitkomen zijn op PS of XBOX en worden in die subfora besproken, maar dit forum was tot enkele jaren geleden een hechte community waarin elke dag verschillende posts waren, waarmee er 3 of 4 real life meetings georganiseerd konden worden (telkens met een grote opkomst), etc.
De oude garde, waar ik mezelf ook (deels) bij reken, is ondertussen ouder geworden en heeft andere dingen om tijd aan te besteden (werk, vrouw en kinderen, ..) maar er moet toch wel een nieuwe generatie klaarstaan? Hoeveel jongeren zijn er bv. niet die ervan dromen piloot te worden?
Is het nostalgie of gewoon een passie om dingen ivm luchtvaart staande te houden, ik weet het niet en misschien is mijn poging tevergeefs, maar ik wil dit forum echt niet zien verdwijnen.
Dus nogmaals de vraag:
Hoe krijgen we terug wat leven in dit forum?
Greets,
E²
)
ad:
