[Jup]war-ass
Legacy Member
cath5927 zei:zijn er nu mensen aan't vliegen vanavond of nie ??
eeekeen vrouw op dit forum en men bespringt haar niet
sorry voor het intermezzo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cath5927 zei:zijn er nu mensen aan't vliegen vanavond of nie ??
eeek
cath5927 zei:zijn er nu mensen aan't vliegen vanavond of nie ??

)... 


The_dark_Seppe zei:Ik heb hier al een mail gekregen, van FulCrum, om datums af te spreken.
Het zou er dus op neer komen, dat iedereen zegt op welke dagen hij iedere maand kan (1 week voor de maand) en daar zoveel mogelijk gemeenschappelijke dagen uit te kiezen.
Ik ga zeker meedoen met dit spektakel![]()


MilkSjeik zei:Ik denk dat het idd het beste is om 1 of 2 dagen in de week af te spreken wanneer het mogelijk is om op de server te vliegen. Zij die zin hebben kunnen dan steeds opstijgen. (bv.: elke zaterdag tussen 16u en 18u, ...)
Wat juist mogelijk is hangt natuurlijk af van Fulcrum zijn clan natuurlijk![]()



scorpionbruno zei:Is da niet gemakkelijker om met elkaar via irc af te spreken?
De meeste zitten daar toch op.
Is maar een berichtje achter te laten.
) en daarmee ben je nog niets.


MilkSjeik zei:Of voor mensen die irc wel gebruiken, maar niet op de juiste server zitten
Of voor mensen die hun irc hebben draaien onder een ander OS
Laten we gewoon de knoop doorhakken. Misschien iemand een poll opstellen?
Mijn voorstel is in elk geval:
- 1 dag in de week, 1 dag in het weekend.
- Niet op dagen dat er een war wordt gespeeld natuurlijk
Woensdag: 20u tot ...
Zondag: 16u tot ...
Verbeteringen ivm dagen en uren mogen natuurlijk steeds worden voorgesteld.


agent orange zei:ik dnek t beste is gewoon op tn fs forum ik heb wel irc ma kom er nie zoveel opad:


S3TH zei:Zal ik die poll dan maar starten?
En wat IRC betreft, je kan wel degelijk op 2 of meer IRC servers connected zijn met 1 IRC-Sessie![]()

pr0ph3t zei:om wa uur?
Maar ik zie dat gij gequit zijt
Tot morgen dan hé 