Archief - Formationflight?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S3TH

Legacy Member
cath5927 zei:
zijn er nu mensen aan't vliegen vanavond of nie ??


In de vakantie vlogen we dagelijks samen op de FS2004 server, spijtig genoeg zijn deze voorbij en hebben we het allemaal wat moeilijker om online bereikbaar te zijn :)
Daar komt dan ook nog eens bij kijken dat de server niet altijd online is (hé FuLcRuM :D)... :(


Anyway, misschien kunnen we 2 avonden of eentje per week vastleggen waarop we dan allen op de server spelen? Zo weet iedereen wanneer er volk is op de server en gaan we ook gemakkelijker spelen imho... :)

SeppaR

Legacy Member
Ik heb hier al een mail gekregen, van FulCrum, om datums af te spreken.
Het zou er dus op neer komen, dat iedereen zegt op welke dagen hij iedere maand kan (1 week voor de maand) en daar zoveel mogelijk gemeenschappelijke dagen uit te kiezen.

Ik ga zeker meedoen met dit spektakel :D

FuLcRuM

Legacy Member
The_dark_Seppe zei:
Ik heb hier al een mail gekregen, van FulCrum, om datums af te spreken.
Het zou er dus op neer komen, dat iedereen zegt op welke dagen hij iedere maand kan (1 week voor de maand) en daar zoveel mogelijk gemeenschappelijke dagen uit te kiezen.

Ik ga zeker meedoen met dit spektakel :D


Kiek, da was wel om real life te vliegen éh... ;)


@ S3TH

Ik host de server niet... Is op onze Clanserver... IK heb ook al meerdere malen gevraagd om het mij steeds te melden als de server down is zodat ik hem kan aanzetten/rebooten... Ik krijg nooit melding da er iets fout is dus ik veronderstel da alles ok is ...

MilkSjeik

Legacy Member
Ik denk dat het idd het beste is om 1 of 2 dagen in de week af te spreken wanneer het mogelijk is om op de server te vliegen. Zij die zin hebben kunnen dan steeds opstijgen. (bv.: elke zaterdag tussen 16u en 18u, ...)
Wat juist mogelijk is hangt natuurlijk af van Fulcrum zijn clan natuurlijk :)

FuLcRuM

Legacy Member
de server draait normaal 24/7 dusja...

Alles is mogelijk :)

Enkel tijdens clanwars word de FS Server afgesloten (uur of 2) maar de wars zijn steeds om 21.00...

U laat maar weten wanneer ;)

S3TH

Legacy Member
MilkSjeik zei:
Ik denk dat het idd het beste is om 1 of 2 dagen in de week af te spreken wanneer het mogelijk is om op de server te vliegen. Zij die zin hebben kunnen dan steeds opstijgen. (bv.: elke zaterdag tussen 16u en 18u, ...)
Wat juist mogelijk is hangt natuurlijk af van Fulcrum zijn clan natuurlijk :)

My thoughts exactly! :)

Nu nog een tijdstip tijdens de week afspreken :unsure:

@FuLcRuM: Ahzo... Spijtig! Maar waarom crashed die server zoveel? Misschien eens aan je clan vragen om een nieuwe aan te schaffen :D

scorpionbruno

Legacy Member
Is da niet gemakkelijker om met elkaar via irc af te spreken?

De meeste zitten daar toch op.

Is maar een berichtje achter te laten.

FuLcRuM

Legacy Member
Is de server ni die crashed... Is de service die de server runned die soms vanzelf stopt...

Hiernet Real Life Formation Airshow gehad boven D'monde :p Speciaal voor mij :D

S3TH

Legacy Member
scorpionbruno zei:
Is da niet gemakkelijker om met elkaar via irc af te spreken?

De meeste zitten daar toch op.

Is maar een berichtje achter te laten.


Nee, dat denk ik niet. Vele zit non-actief op IRC (waaronder ik :D) en daarmee ben je nog niets.

Ik stel voor vaste dagen, dat is écht gemakkelijk, ook voor degenen die niet over IRC beschikken en die het niet willen installeren :)

MilkSjeik

Legacy Member
Of voor mensen die irc wel gebruiken, maar niet op de juiste server zitten :p
Of voor mensen die hun irc hebben draaien onder een ander OS :p

Laten we gewoon de knoop doorhakken. Misschien iemand een poll opstellen?

Mijn voorstel is in elk geval:
- 1 dag in de week, 1 dag in het weekend.
- Niet op dagen dat er een war wordt gespeeld natuurlijk
Woensdag: 20u tot ...
Zondag: 16u tot ...

Verbeteringen ivm dagen en uren mogen natuurlijk steeds worden voorgesteld.

e4media

Legacy Member
die 2 uren zijn goed, maar daarbuiten zou er nog meer gevlogen mogen worden vind ik (geen vaste uren dan)

S3TH

Legacy Member
MilkSjeik zei:
Of voor mensen die irc wel gebruiken, maar niet op de juiste server zitten :p
Of voor mensen die hun irc hebben draaien onder een ander OS :p

Laten we gewoon de knoop doorhakken. Misschien iemand een poll opstellen?

Mijn voorstel is in elk geval:
- 1 dag in de week, 1 dag in het weekend.
- Niet op dagen dat er een war wordt gespeeld natuurlijk
Woensdag: 20u tot ...
Zondag: 16u tot ...

Verbeteringen ivm dagen en uren mogen natuurlijk steeds worden voorgesteld.

Zal ik die poll dan maar starten? :)

En wat IRC betreft, je kan wel degelijk op 2 of meer IRC servers connected zijn met 1 IRC-Sessie :)

S3TH

Legacy Member
agent orange zei:
ik dnek t beste is gewoon op tn fs forum ik heb wel irc ma kom er nie zoveel op :sad:


Nee... Ik denk dat het het beste is om 2 vaste dagen in de week vast te stellen! :D

Als je telkens op het forum een topic moet gaan openen om te zeggen "hey, morgen doe ik een vluchtje!" zal het hier rap volgespammed staan imho :unsure:

MilkSjeik

Legacy Member
S3TH zei:
Zal ik die poll dan maar starten? :)

En wat IRC betreft, je kan wel degelijk op 2 of meer IRC servers connected zijn met 1 IRC-Sessie :)

I know, maar ik heb al moeite om die ene bij te houden :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan