>P>Rushbunny
Legacy Member
Seraph zei:
Idd
Nu nog de Ken-versie

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seraph zei:

Kent iemand het probleem?oberon_sedai zei:die loopt niet vast. je zal gewoon geduld moeten hebben en ons geloven. die blijft idd op een bepaald punt precies staan, maar trust us, hij komt er door, zolang ge hem maar laat doen. en ja, het kan lang duren.
voorlopig wordt de server ook nog gebruikt door mijn clan, drmee da er soms een ander pw zal opzittenAsEeL zei:Geraak nie op server
em zegt dat de pas nie klopt
oberon_sedai zei:er zijn ook nog een aantal mappacks. met als gevolg dat wanneer een map laad die je niet hebt ...
nederladen dus.
Dus normaal zouden die er toch bij moeten zitten dan ( als ze in't lijstje staan)oberon_sedai zei:you're joking right ?
als je ff surft naar de site van Forgotten Hopen en op downloads klikt, dan krijg je de lijst van de files die je nodig hebt. mappacks incluis. (en t zijn ettelijke MB's hoor, maar dik waard)
http://forgottenhope.bf1942files.com/download.html