Archief - Forgotten hope liefhebbers?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Remi

Legacy Member
Heb FH afgehaald van een Belgacom-server via http://bf.filefront.com/
Heb de vresie gepakt met 2 files.. alsek de eerste file wil installeren, loopt ie na 90% altijd vast :( Kent iemand het probleem?

oberon_sedai

Legacy Member
die loopt niet vast. je zal gewoon geduld moeten hebben en ons geloven. die blijft idd op een bepaald punt precies staan, maar trust us, hij komt er door, zolang ge hem maar laat doen. en ja, het kan lang duren.

Tsjernobyl

Legacy Member
idd, op 90 % blijft hij heel lang staan. Hij is dan objecten aan het installeren. Dat zijn er heeeel veel.

Raven2003

Legacy Member
Ondertuseen Fh kunnen dll'en, super mod :niceone:

gravendelver, ik ken wel iets van php, kwil altijd wel es proberen, maar kbeloof niets :)

Bengie

Legacy Member
oberon_sedai zei:
die loopt niet vast. je zal gewoon geduld moeten hebben en ons geloven. die blijft idd op een bepaald punt precies staan, maar trust us, hij komt er door, zolang ge hem maar laat doen. en ja, het kan lang duren.

idem met de maploading sequenties.....die loadbalk is op 5 sec al vol bij mij,mor toch duurt het nog een 20-30sec tegen dak op de server zit

Gewoon wa geduld hebben met FH , tis de moeite :niceone:

Remi

Legacy Member
Heb 6.0 geinstalleerd, dan de 6.1 update...
ma alsek een map laad komt er ongeveer in den helft eenfoutmeldingsgeluidje, en sluid BF af.. zonder enige reden :sad:

oberon_sedai

Legacy Member
er zijn ook nog een aantal mappacks. met als gevolg dat wanneer een map laad die je niet hebt ...

nederladen dus.

gravendelver

Legacy Member
AsEeL zei:
Geraak nie op server
em zegt dat de pas nie klopt
voorlopig wordt de server ook nog gebruikt door mijn clan, drmee da er soms een ander pw zal opzitten

Remi

Legacy Member
oberon_sedai zei:
er zijn ook nog een aantal mappacks. met als gevolg dat wanneer een map laad die je niet hebt ...

nederladen dus.

Mja, ma't is in SP :s Dus normaal zouden die er toch bij moeten zitten dan ( als ze in't lijstje staan)

Blueke

Legacy Member
Forgotten Hope is Multiplayer gericht. Hun custom maps zijn niet aangepast om SP mode te spelen, zal daarom misschien zijn.

Remi

Legacy Member
Mss.. ma er zijn toch enkele SP-maps, en er staat FH voor sommige namen.. dus die zullen wel aangepast zijn :s Zal sebiet is MP proberen

Tiens:MP werkt dan wel behoorlijk :doh:

gravendelver

Legacy Member
denk dat het ip veranderd is, dit is het huidige ip -> Streetpoint.nl | Team Mirage|28ms|213.201.217.172:14567

Tracker

Legacy Member
en wa moet ik precies downloaden voor deze top mod? :wtf: kwee nie echt wak moet downloaden

Blueke

Legacy Member
oberon_sedai zei:
you're joking right ?

als je ff surft naar de site van Forgotten Hopen en op downloads klikt, dan krijg je de lijst van de files die je nodig hebt. mappacks incluis. (en t zijn ettelijke MB's hoor, maar dik waard)


http://forgottenhope.bf1942files.com/download.html


Idd, alles samen meer dan 1,3 gig. Ook eerst part1 installeren en dan part2 daarna nog de 0.61 patch en ge zijt gesteld.
Het kan soms heeeel lang duren voordat FH geinstalleerd is (het lijkt er dan op dat installer blijft hangen op 90%, maar da is niet), maar ge moet gewoon geduld hebben en alles rustig laten doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan