WietKop
Legacy Member
Hoi, kvind 't eigenlijk wel niet kunnen van ea dat ze anno 2011 zo'n game op de markt brengen.
De gameplay en algemene gfx, audio zijn goed maar die freakin bloksjes op lijnen vindk ik persoonlijk wel wa storend, zeker als ge kweenie oe veel geld ebt uitgegeven voor een deftig gamemachine
Gelukkig heb ik er een tweak voor gevonden
Greetz
Download NFS_The_Run_FXAA.rar from Mirrorcreator - Upload files to multiple file sharing sites
Ge moet die bestanden in de installatiemap plakken
De gameplay en algemene gfx, audio zijn goed maar die freakin bloksjes op lijnen vindk ik persoonlijk wel wa storend, zeker als ge kweenie oe veel geld ebt uitgegeven voor een deftig gamemachine
Gelukkig heb ik er een tweak voor gevonden

Greetz
Download NFS_The_Run_FXAA.rar from Mirrorcreator - Upload files to multiple file sharing sites
Ge moet die bestanden in de installatiemap plakken
