Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Runkle

Legacy Member
Ik betaal liever die makelaar eens een miljoentje meer dan bepaalde clausules in het contract te hebben (zoals release fee) of een hoog loon.

Bonzo

Legacy Member
Seizoen 2015-2016 kon niet beter beginnen voor Standard. Na een voorlopige 12/12 in de competitie werd Barcelona verslaan in de Europese Supercup met 6-1!

Fleck is echt een enorme held in mijn spel. 5 jaar terug een grote 4 miljoen voor betaald, maar 5 jaar later is hij momenteel 9,5 miljoen waard. Heeft ook al 2x de Gouden Schoen gewonnen.

Dit jaar probeer ik de CL te winnen, al zit ik in een zware groep (Real Madrid, Wolfsburg, Udinese).

Runkle

Legacy Member
Fleck kon mij op topniveau echt niet bekoren (tenzij als LAM). Ik vond dat hij veel te veel afstandschoten probeerde (nochtans staat distance shot op rarely bij tactics). En imo is een stijging van 5,5 mil over 5 jaar echt niet zo indrukwekkend.

Ik ga ook voor CL winst dit jaar, zit in een groep met Roma, Besiktas en OM, groepswinst zit er dus zeker in. Hoewel het scoren tot nu toe nogal moeizaam verloopt, eerste competitie match met 1-7 verloren maar daarna geraak ik maar niet over de 2 goals (terwijl ik toch wel wat schoten op doel heb). Verdediging is wel zeer secuur, amper 4 goals tegen in 12 matchen.

Als de CL binnen is ga ik ontslag nemen en een ploegje uit de laagste klasse van Spanje proberen denk ik.

@Gazebo; alleen beetje jammer van zijn snelheid, maar gezien zijn leeftijd kan daar nog aan gewerkt worden.

n9ne

Legacy Member
Vorig seizoen 2des in Bundesliga, nu 6des met hetzelfde team en dezelfde tactieken :') Altijd gelijkspel of nipt verloren.

Vedeco

Legacy Member
Ik vind de Bundesliga in FM echt de leukste competitie. De topploegen zijn daar sterk aan elkaar gewaagd en elk jaar mengt er zich ook wel een mindere god in het Europese debat. De jeugdspelers die zich in die clubs ontwikkelen zijn ook vaak van hoog niveau.

n9ne

Legacy Member
Jup, tis iig lastiger dan de jupkes league :p Ben nu Dusseldorf naar de top aan het proberen brengen maar Bayern blijft de absolute nummer 1. Tis Januari en heb al 20 punten achterstand :')

Vedeco

Legacy Member
In Duitsland moet je idd vooral opboksen tegen Bayern en Dortmund maar in mijn game met Gladbach spelen Leverkusen en Schalke ook verdomd goed. We strijden elk jaar met 5 voor de titel en 4 CL plaatsen. De EL plaatsen worden meestal gevuld door verrassingen :)

Gleke

Legacy Member
Vedeco zei:
In Duitsland moet je idd vooral opboksen tegen Bayern en Dortmund maar in mijn game met Gladbach spelen Leverkusen en Schalke ook verdomd goed. We strijden elk jaar met 5 voor de titel en 4 CL plaatsen. De EL plaatsen worden meestal gevuld door verrassingen :)

in mijn standard game staat leverkusen na 2 jaar laaste in de competitie :)

Energised

Legacy Member
@ elbowdrop --> i have, elke corner is bekans raak ;) uwen beste kopper aan de eerste paal laten staan en alle ballen gewoon richting daar droppen.. ik scoor minstens 40 goals per seizoen zo (no shit ! vorig jaar 134goals voor & 24 tegen in totaal)

puni

Legacy Member
Best van al een verdediger trouwens, die worden vaak minder goed gedekt.

Ik had er ook zo eentje, maar ben ermee gestopt omdat ik te vaak scoorde op hoekschoppen en ik probeer het nog iet of wat realistisch te houden. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan