Archief - FOM LAN sc2 community

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jerre555

Legacy Member
Beste mede starcraft2 spelers,

Binnenkort is er de frag-o-matic lanparty in wieze,
er zal terplekke ook een sc2 compo zijn.

Nu ik ging normaal gaan maar mijn starcraft buddy is juist vakantie in die periode :(.

Ik vroeg me af of jullie daar naar toe gaan?
Zelf ben ik nu aant het twijfelen, maar als we met een heleboel sc2 9lifers kunnen gaan dan zou dat wel plezant kunnen zijn.

PS: ik weet van de thread in games general->lanparty maar daar zit niet veel volk.

Groeten
Oxid aka Jerre555

Orph4nus

Legacy Member
Jij ik en Willonic zitten wel in de crew ruimte. Maar er zitten op 9lives.sc ( IRC quakenet channel ) een hele boel 9life mensen die ook komen.
Lethal ( Icx @ 9lives.sc ) komt al zeker, verder zijn er ook mensen zoals Mutte, Spider, undeadhunter op voorbehoud en ik denk dat er nog wel een hele boel mensen gaan. Je kan dan onder de clanname 9lives mss bij elkaar zitten?

jerre555

Legacy Member
Ja dat lijkt me wel cool,
wordt er door 9lives ook iets gerepresenteerd? Of coverage ofzo?

Orph4nus

Legacy Member
jerre555 zei:
Ja dat lijkt me wel cool,
wordt er door 9lives ook iets gerepresenteerd? Of coverage ofzo?

Bescene doet dit allemaal, interviews, foto's & streaming

BelgianTerror

Legacy Member
jerre555 zei:
Ja dat lijkt me wel cool,
wordt er door 9lives ook iets gerepresenteerd? Of coverage ofzo?

Ikzelf en Fodbaddun zullen verslag uitbrengen van FOM in het algemeen :)
Uiteraard zal er ook aandacht worden besteed aan SCII en BEscene in de mate dat ze ons toelaten ;)

Orph4nus

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Ikzelf en Fodbaddun zullen verslag uitbrengen van FOM in het algemeen :)
Uiteraard zal er ook aandacht worden besteed aan SCII en BEscene in de mate dat ze ons toelaten ;)

Toelaten, wie? wat hoe ;o

BelgianTerror

Legacy Member
Orphanus, we weten niet of jullie geïnteresseerd zijn in intervieuws over mijn keuze van kleur ondergoed, of Fodbaddun zijn fetish voor piraten...

willonic

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Orphanus, we weten niet of jullie geïnteresseerd zijn in intervieuws over mijn keuze van kleur ondergoed, of Fodbaddun zijn fetish voor piraten...

*hijg* *hijg*
We leven naast elkaar, met elkaar en niet over elkaar. :)

wireke

Legacy Member
Ik kom straks willonic afzetten maar zondag kom ik meelurken naar de finales :)

willonic

Legacy Member
Kben er al.. En damn tis fakking groot.! :=D Blijkbaar mocht ik wel mijn extra scherm meepakken... nu ligtem thuis. =( Iemand die zo lief wil zijn om mijn scherm thuis te gaan halen (a)(a)(a). Uit antwerpen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan