jerre555
Legacy Member
Beste mede starcraft2 spelers,
Binnenkort is er de frag-o-matic lanparty in wieze,
er zal terplekke ook een sc2 compo zijn.
Nu ik ging normaal gaan maar mijn starcraft buddy is juist vakantie in die periode
.
Ik vroeg me af of jullie daar naar toe gaan?
Zelf ben ik nu aant het twijfelen, maar als we met een heleboel sc2 9lifers kunnen gaan dan zou dat wel plezant kunnen zijn.
PS: ik weet van de thread in games general->lanparty maar daar zit niet veel volk.
Groeten
Oxid aka Jerre555
Binnenkort is er de frag-o-matic lanparty in wieze,
er zal terplekke ook een sc2 compo zijn.
Nu ik ging normaal gaan maar mijn starcraft buddy is juist vakantie in die periode
.Ik vroeg me af of jullie daar naar toe gaan?
Zelf ben ik nu aant het twijfelen, maar als we met een heleboel sc2 9lifers kunnen gaan dan zou dat wel plezant kunnen zijn.
PS: ik weet van de thread in games general->lanparty maar daar zit niet veel volk.
Groeten
Oxid aka Jerre555


