wireke
Legacy Member
Het weekend van 17-19 februari is er fom 14.0! Fom is de grootste lanparty van België met steeds een zeer deftige starcraft 2 compo.
Het zou dan ook fijn zijn om zoveel mogelijke starcraft 2 spelers naar daar te krijgen a) voor gewoon er een leuk weekend van te maken b) ervoor te zorgen dat de starcraft 2 compo de grootste op fom is (en dus nog betere prijzen krijgt).
Meer info op FoM: Newsposts
Laat eventjes hier weten als je aanwezig zal zijn / kom bezoeken en dan krijgen we een leuk overzicht en kunnen we er ineens een 2de 9lives meeting van maken
Editie 13.1 was de winnaar trouwens LLL`Orly
Bevestigde spelers:
- AA spoon
- ITSpnik
- ITSwireke
- ITSbouli
- ITSraaf
- butcherken
- Xionn
- PnP.coach
- PnP.azamato
- BsCIRagnyk
- BsCIRevi
- makouni
- PoYo
- wiseye
Andere aanwezigen:
- ITSwillonic
- Orphanus
- BT
Het zou dan ook fijn zijn om zoveel mogelijke starcraft 2 spelers naar daar te krijgen a) voor gewoon er een leuk weekend van te maken b) ervoor te zorgen dat de starcraft 2 compo de grootste op fom is (en dus nog betere prijzen krijgt).
Meer info op FoM: Newsposts
Laat eventjes hier weten als je aanwezig zal zijn / kom bezoeken en dan krijgen we een leuk overzicht en kunnen we er ineens een 2de 9lives meeting van maken

Editie 13.1 was de winnaar trouwens LLL`Orly

Bevestigde spelers:
- AA spoon
- ITSpnik
- ITSwireke
- ITSbouli
- ITSraaf
- butcherken
- Xionn
- PnP.coach
- PnP.azamato
- BsCIRagnyk
- BsCIRevi
- makouni
- PoYo
- wiseye
Andere aanwezigen:
- ITSwillonic
- Orphanus
- BT
nog nooit een lan gedaan, maar zou het graag eens meemaken
