Archief - Fom 14.0

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wireke

Legacy Member
Het weekend van 17-19 februari is er fom 14.0! Fom is de grootste lanparty van België met steeds een zeer deftige starcraft 2 compo.

Het zou dan ook fijn zijn om zoveel mogelijke starcraft 2 spelers naar daar te krijgen a) voor gewoon er een leuk weekend van te maken b) ervoor te zorgen dat de starcraft 2 compo de grootste op fom is (en dus nog betere prijzen krijgt).

Meer info op FoM: Newsposts

Laat eventjes hier weten als je aanwezig zal zijn / kom bezoeken en dan krijgen we een leuk overzicht en kunnen we er ineens een 2de 9lives meeting van maken ;)

Editie 13.1 was de winnaar trouwens LLL`Orly :)

Bevestigde spelers:

- AA spoon
- ITSpnik
- ITSwireke
- ITSbouli
- ITSraaf
- butcherken
- Xionn
- PnP.coach
- PnP.azamato
- BsCIRagnyk
- BsCIRevi
- makouni
- PoYo
- wiseye

Andere aanwezigen:
- ITSwillonic
- Orphanus
- BT

horste

Legacy Member
zal bij mij in grote mate afhangen van mn examens denkik :p nog nooit een lan gedaan, maar zou het graag eens meemaken

Orph4nus

Legacy Member
Ik ben daar de SC2 Compo admin. Dus als er daarvoor vragen zijn laat je het ma weten ^^

wireke

Legacy Member
Wij (ITS) zitten op rij O - 12 - 9 (de 9 moet nog wel gereserveerd worden)

Als er dus mensen bij ons in de buurt zouden willen zitten, wees welkom :p

Orph4nus

Legacy Member
Cold3rk3 zei:
Al een uitzicht op wat de prijzen zijn?

Die zullen vrij goed zijn, zoals gewoonlijk.
Verdere details zullen op de site verschijnen zodra alles rond is ! ;D

wils

Legacy Member
rap een vraagske, sorry voor verkeerde topic maar vond geen andere.

zal er ook een HoN compo zijn ? (fun eventueel)

wireke

Legacy Member
wils zei:
rap een vraagske, sorry voor verkeerde topic maar vond geen andere.

zal er ook een HoN compo zijn ? (fun eventueel)

Official competitions

League of Legends
Counter-Strike: Source
Starcraft II
Call of Duty 4
Counter-Strike 1.6
Trackmania Nations: Forever
FIFA 2012
Call of Duty: Modern Warfare 3

Fun competitions

QuakeLive
Battlefield 3
"Space" compos



Nee dus :(

|T-J|

Legacy Member
Ik heb een HoN compo gevraagd maar het is er niet doorgekomen, jammer genoeg.

willonic

Legacy Member
|T-J| zei:
Ik heb een HoN compo gevraagd maar het is er niet doorgekomen, jammer genoeg.

Te weinig HoN'ers in vergelijking met Lol'ers.
Overigens, misschien is met de rest van ITS een andere game compo meedoen voor de fun. CS iemand? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan