Archief - Finalfrag 5vs5 Zaterdag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaegger159753

Legacy Member
Ik denk dat de meesten Finalfrag wel kennen?

Een tournament site die een paar maand geleden van start ging, maar dan een tijd inactief is geweest omdat Finalfrag zelf het druk had etc.

Nu ben ik sinds deze week admin geworden en ga ik vanaf nu de 5on5 cups hosten.

Deze zaterdag is de eerste, om 20u. Max 8 teams.

Atm kunt ge enkel tournament points winnen die achteraf ingeruild kunnen worden voor geldprijzen. We zijn momenteel bezig om zoveel mogelijk mensen/teams aan te trekken zodat het interessanter wordt voor de sponsors waar we momenteel in contact mee staan.

Saturday night 5v5 LoL tournament - FinalFrag.be

Voor diegenen hier op 9lives geen team hebben, zoekt u snel paar mede-9livers, en schrijf u in. Het niveau is niet hoog (1200-1700 rating) dus ge maakt zeker kans!

Be there! ;)

BrNlicious

Legacy Member
Ik wil ook wel alleen kan ik zaterdag ni. Mss een andere keer:)

nekyn

Legacy Member
rG Nekkie ingame ik had vorig season 70w50L in ranked +- nu zit ik op 3-0 as ge wilt join ik ook ik speel alle roles.

Pm maar als ge nog iemand zoekt.

nekyn

Legacy Member
Tsss posers... :p

Moest het teamke random 9livers tege ulle winne gade het hier nog ff moge hore ze :D

nekyn

Legacy Member
Fuuuuu :p ni aan gedacht toen we die naam koze :/

Btw jaegger is het NL/BE only ?

Jaegger159753

Legacy Member
Voor de gasten die hier een teamke gingen vormen, wanneer ge uw team inschrijft, vergeet de lineup niet te posten (dit is omdat de spelers individueel tournament points krijgen en niet per team, dit is zodat spelers die in gemixte teams zitten dan ook punten kunnen krijgen)

nekyn

Legacy Member
Jaegger mijn vraag gezien?Pijs dak een paar Deense mate erbij kan krijge ma dan moetk wel ff op voorhand wete. Zou da vo de rest goe zijn ? Want dan moete we wl Engels prate

Jaegger159753

Legacy Member
Eender welke speler is welkom, maakt niet uit welke afkomst!

nekyn

Legacy Member
Srry manne ik ga zelf een clan make voor het event te veel mate wille meedoen :p

Jaegger159753

Legacy Member
Voor nekyn & japser die een team wouden signen.
Kheb 2 teams (die ik ken) die vandaag gaan signen, dus er zijn nog 2 spots vrij, wees snel om nog op tijd te zijn ;) (en vergeet uw lineup niet te posten)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan