scorpionbruno
Legacy Member
Na het zien van dit begin ik toch ook men twijfels te hebben over wat juist op het Pentagon is neergekomen.
http://pixla.px.cz/pentagon.swf
http://pixla.px.cz/pentagon.swf
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Shorty87 zei:3 films en allemaal in beslag genomen![]()
Maja, dees is wel echt 

MilkSjeik zei:Dat vraag ik me ook af, waar is die vlucht en/of 757 gebleven? De schade aan het pentagon lijkt me idd wel te klein om met een zo groot toestel er tegenaan te zijn gevlogen.
klein vraagje, wa is er dan met flight 77 gebeurd?

FuLcRuM zei:zo'n hawk kan ook natuurlijk...
klein vraagje, wa is er dan met flight 77 gebeurd?![]()
http://www.geoffmetcalf.com/pentagon/images/1.jpgThe special windows were installed during the renovation of the 4th corridor wedge by strapping them directly into the original structure. You'll see these windows in many of the published pictures
Nuja zie je maar hoe machtig de media/regering wel is. 

BelgianTiger_6 zei:Al eens aan gedacht hoe groot het Pentagon is(en mssn nog belangrijker hoe diep), ze laten daar foto's zien van de voorkant van het gebouw, maar mijn indruk was dat het meer langs het dak naar binnen gegaan was..er is dus schade aan de voorkant dooe een ontploffing maar nen boeing is er niet doorgegaan natuurlijk wel door het dak...
Denk eens terug aan de WTC torens, nadat de vliegtuigen erin gevlogen waren was er ook niet echt zóveel schade te zien buiten de rook en het vuur.. maar daar kan natuurlijk geen discussie over bestaan want iedereen heeft die vliegtuigen echt gezien.![]()

scorpionbruno zei:Was er wel een vlucht 77 ?
En waar zijn die mensen dan die aan boord zaten ?
Aliens ?
)