Archief - Filmpje om over na te denken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S3TH

Legacy Member
Tja, eigenlijk geef ik er niet zoveel om...
Ok, ze hebben overdreven, ok misschien hebben ze het zelf gedaan...

Er gebeuren zoveel dingen in de wereld die ons wijsgemaakt worden, en deze kleine opheldering verandert er niets aan imho.

En het feit dat het geen grote Boeing is maar een kleine Jet... Tja, who cares? The damage has been done

PS: Het filmpje zelf is wel mooi :)

S3TH

Legacy Member
Shorty87 zei:
3 films en allemaal in beslag genomen :wtf:

Ja klinkt net zoals in een film vind ik :D Maja, dees is wel echt :wtf:

Video weggenomen door de FBI, moet toch raar zijn als die mannen effectief met hun badge aan uw deur staan :eek:

FuLcRuM

Legacy Member
Ik wist al langer dan vandaag dat het geen 757 was dat op het Pentagon is gecrashed... Onmiddelijk na de beelden waren er al discussies en talloze sites die dit beweerden...

Enfin soit... Een fighter die een raket gedropped heeft? Niet onmogelijk...

scorpionbruno

Legacy Member
Het zou om een Hawk gaan.

Zo een telegeleid toestel.

Wat er van waar is , weet ik niet.


En ja iedereen wist da al langer dan vandaag.


Wou gewoon da knap gemaakt filmke eens laten zien en da forum hier terug wa leven inblazen.

FuLcRuM

Legacy Member
zo'n hawk kan ook natuurlijk...

klein vraagje, wa is er dan met flight 77 gebeurd? :unsure:

MilkSjeik

Legacy Member
Dat vraag ik me ook af, waar is die vlucht en/of 757 gebleven? De schade aan het pentagon lijkt me idd wel te klein om met een zo groot toestel er tegenaan te zijn gevlogen.

FuLcRuM

Legacy Member
MilkSjeik zei:
Dat vraag ik me ook af, waar is die vlucht en/of 757 gebleven? De schade aan het pentagon lijkt me idd wel te klein om met een zo groot toestel er tegenaan te zijn gevlogen.


ik zou er niet van verschieten moest da allemaal verzonnen zijn die vlucht... gewoon cover-up...

scorpionbruno

Legacy Member
FuLcRuM zei:
zo'n hawk kan ook natuurlijk...

klein vraagje, wa is er dan met flight 77 gebeurd? :unsure:

Was er wel een vlucht 77 ?

En waar zijn die mensen dan die aan boord zaten ?

Aliens ?

FuLcRuM

Legacy Member
denk da vlucht 77 volledig opgezet spel is om de fiasco van hun air defense te verdoezelen...

Die F-15's waar zaten die maat?

Boris Barowski

Legacy Member
da van die ramen :
The special windows were installed during the renovation of the 4th corridor wedge by strapping them directly into the original structure. You'll see these windows in many of the published pictures
http://www.geoffmetcalf.com/pentagon/images/1.jpg
photo van lantaarnpaal die deels afgerut is door de laagvliegende jet

een eind verder werd een stuk verwrongen metaal gevonden :
http://www.geoffmetcalf.com/pentagon/images/13.jpg
in de kleuren van de airline van vlucht 77

metaal smelt
brandstof is een deel ontploft en de rest blijven branden
(waar kwam anders het vuur vandaan, in die hevigheid?)

tzit wel ni allemaal just, maar om te zeggen dat het opgezet is ?

B.

Cash

Legacy Member
Al eens aan gedacht hoe groot het Pentagon is(en mssn nog belangrijker hoe diep), ze laten daar foto's zien van de voorkant van het gebouw, maar mijn indruk was dat het meer langs het dak naar binnen gegaan was..er is dus schade aan de voorkant dooe een ontploffing maar nen boeing is er niet doorgegaan natuurlijk wel door het dak...

Denk eens terug aan de WTC torens, nadat de vliegtuigen erin gevlogen waren was er ook niet echt zóveel schade te zien buiten de rook en het vuur.. maar daar kan natuurlijk geen discussie over bestaan want iedereen heeft die vliegtuigen echt gezien. ;)

FuLcRuM

Legacy Member
er zijn toch satelietfoto's gepubliceerd enzo?

daar was ook geen echte schade te zien aan het dak ofzo...

Seraph

Legacy Member
BelgianTiger_6 zei:
Al eens aan gedacht hoe groot het Pentagon is(en mssn nog belangrijker hoe diep), ze laten daar foto's zien van de voorkant van het gebouw, maar mijn indruk was dat het meer langs het dak naar binnen gegaan was..er is dus schade aan de voorkant dooe een ontploffing maar nen boeing is er niet doorgegaan natuurlijk wel door het dak...

Denk eens terug aan de WTC torens, nadat de vliegtuigen erin gevlogen waren was er ook niet echt zóveel schade te zien buiten de rook en het vuur.. maar daar kan natuurlijk geen discussie over bestaan want iedereen heeft die vliegtuigen echt gezien. ;)

Ok, maar waarom releasen ze die films dan niet? Smells like a cover up to me. :)

_Odd_Alien

Legacy Member
scorpionbruno zei:
Was er wel een vlucht 77 ?

En waar zijn die mensen dan die aan boord zaten ?

Aliens ?

Aliens inderdaad :p

Der is toch iets raars mee,
maar kan een rakket (of wat dan ook) zo een "mooie" ronde gaten tot zo ver in het Pentagon gemaakt hebben?
En er wordt ons toch al zoveel voorgelogen :angry:

Ik wist hier nog niets over en had het filmpje dus ook nog niet gezien, dus thx voor het te posten (ik vind het toch interesant :unsure: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan