Archief - Fifa Street

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

insane01

Legacy Member
zag hier nog geen topic over staan dus bij deze, deel uw mening !

Runkle

Legacy Member
Staat mij zeer sterk aan, ga hem zeker aanschaffen (wss wel niet op release). Is er eigenlijk ook een soort pro club gelijk in Fifa?
Freestyle is wel nog moeilijk met die kleine goaltjes.

DeepKick

Legacy Member
Zonder twijfel bij release kopen hier, vind hem echt wel sterk. Al blijft de main focus bij FIFA 12 liggen hier :)

Elentrikkepaal

Legacy Member
Ook dag 1 aankoop hier.
Was twijfelachtig door de toch zwakke voorganger,maar de demo heeft mij direct overtuigd.
Toppertje dit.

Loxiax

Legacy Member
Vorige versies spraken mij nooit aan, maar deze ga ik toch wel aanschaffen denk ik!

insane01

Legacy Member
ja de realisme factor is er zeker en vast gigantisch op vooruit gegaan. Het is ook gewoon leuk,ik hoop alleen dat het leuk blijft. Want de vorige fifa streets werden op de duur echt saai.

Kennaah

Legacy Member
insane01 zei:
ja de realisme factor is er zeker en vast gigantisch op vooruit gegaan. Het is ook gewoon leuk,ik hoop alleen dat het leuk blijft. Want de vorige fifa streets werden op de duur echt saai.

Dat steekt me nu net tegen. Het realisme FS1 en 2 waren leuk door het over the top gehalte met gamebreakers enzo. Als ik realisme wil speel ik Fifa 12 wel.

Demo vond ik enorm teleurstellend, ga deze dan wrs ook niet in huis halen

Gamus

Legacy Member
Kennaah zei:
Dat steekt me nu net tegen. Het realisme FS1 en 2 waren leuk door het over the top gehalte met gamebreakers enzo. Als ik realisme wil speel ik Fifa 12 wel.

Demo vond ik enorm teleurstellend, ga deze dan wrs ook niet in huis halen

Over smaak en kleur valt niet te discussiëren, en snap waarom mensen het meer arcade willen. Zou het ook niet erg gevonden hebben, maar dit is eens een frisse wind en ik kan het zeker wel smaken. Grootste voordeel is da ze zo slim geweest zijn de mannen van Fifa het te laten ontwikkelen, en da ze afgestapt zijn van die cartoony characters.

ForzaBarça

Legacy Member
Net een email gekregen van Bart Smit dat Fifa Street 4 vanaf nu verkrijgbaar is!
???

Cleanex

Legacy Member
ForzaBarça zei:
Net een email gekregen van Bart Smit dat Fifa Street 4 vanaf nu verkrijgbaar is!
???

Kost 2000 MS punten, indien je de season pass hebt van EA... op de releasedag wordt die verwijderd en moet je de retailversie halen, maar kan je verder gamen waar je gestopt bent.

ForzaBarça

Legacy Member
Cleanex zei:
Kost 2000 MS punten, indien je de season pass hebt van EA... op de releasedag wordt die verwijderd en moet je de retailversie halen, maar kan je verder gamen waar je gestopt bent.

Ik denk wel dat ze het over de retail-versie hebben,hoolr.

Loxiax

Legacy Member
Net mail gekregen van Gamemania en ze verkopen fifa street ook al vanaf 12/03

Cleanex

Legacy Member
ben gisteren naar gm geweest met die mail... Kreeg een pre release kaartje mee ^^ Game wordt pas morgen verkocht...

Runkle

Legacy Member
Het is best goed, maar zoveel fouten uit fifa 12 overgenomen (de eerste die in me opkomen zijn de bescheten ref en het nogal rare collision systeem).
Ze mochten ook wat duidelijker zijn ivm de Tricks, je kan skill points gebruiken voor een upgrade, maar wat blijkt dan? Het is geen upgrade die je koopt, maar je unlockt de skill.
Ook is het finishing nogal raar ivm Fifa, keeper pakt zo goed als alles of je shot alles tegen de palen (terwijl AI zo goed als alles scoort).
Ma bon, speel dan ook alles op Hard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan