Archief - FIFa 2005 demo online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tarGET ME

Legacy Member
eindelijk goed werkend gekregen


weer hetzelfde als vorig jaar :x


gameplay wordt wel stilaan beter maar helemaal nog niet op PES niveau

SupradynE

Legacy Member
mja hier wil demo niet echt goed werken :sad:

de cursor draait gewoon zot.Kan amper iets aanklikken :(

weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Furiax

Legacy Member
PsYroN zei:
De demo vind ik heerlijk, ik ga zeker het spel kopen maar 1 ding:

Is da normaal da ik gen commentaar heb? moet ik sound-drivers installe?
Bij opties staat commentaar nogthans op 10...

thx

volkomen normaal aangezien ze geen commentaar in de demo hebben gestoken, dit om de groote te beperken

Davidje

Legacy Member
hier op telenet sta hij ook al.
maar mijn scherm flits altijd van da spel maar waar pruts ik wa in mijn instellingen om da goe te krijgen

Edwandos

Legacy Member
Weet iemand hoe die vrije trappen werken? Ik pak lay off & shoot ok ma dan mik ik zet zelf geen effect ofzo duw op D van schiete dan begint zo da schuiverken te schuiven :p en ik druk op D recht int midde van da groen ma toch vliegt die bal er altijd over ?
Help :p

Osis1984

Legacy Member
Fifa is al een stuk verbeterd tegen vorige edities moet ik zeker toegeven.
MAAAAAAR... er is nog altijd te veel voorgeprogrammeerd, zeker die schoten op doel en voorzetten...
voor de rest gameplay is een stuk erop vooruit gegaan, heb al paar keer gezien dat de bal achter een speler werd gespeeld als je tik tak voetbal wou spelen wat ik zeer realistisch vind, details maar het maakt toch veel uit imo...
speel nog altijd iets liever pes maar toch kan ik zeggen :niceone: Fifa

Kurt Breezer

Legacy Member
Hopelijk zullen ze een LAN-functie insteken in de Fifa 2005 :ironic:

grievie

Legacy Member
Davidje zei:
hier op telenet sta hij ook al.
maar mijn scherm flits altijd van da spel maar waar pruts ik wa in mijn instellingen om da goe te krijgen

zelfde probleem hier, en tijdens een match kan ik zelfs ni zien wa er gebeurt..
E groot deel van men scherm is dan 'blurry' :unsure:
Waarschijnlijk iets met drivers

finn

Legacy Member
commetaar is in full version wel, gewoon vantusse gelate in demo, omdat et anders te groot werd. Wa me wel opviel was als je nederlands vlag kiest dan speelt en eve de intro van de match laat voortgaan je onderaan de commentators youri mulder en nen anderen hollander ziet. Nu denk ik da we in full version voor het eerst een fifa met nederlandstalige commentaar zulle hebben, valt nog te zien in hoeverre die slecht of goe is. Het is ten slotte geen frank raes en karl huybrechts, maar hollands accent.
hm.. ik denk da hard lopen in defense mode in de volledige versie iets anders zal zijn. De spelers lopen wel degelijk snel, alleen in defense mode lijkt da toetsje ni te werken, wa wel kan is snel na elkaar tackle blijven duwen. Je speler zal aggressief achter de balbezitter aanhollen, maar klaarblijkelijk is da ni altijd et slimste. da auto controle systeem over een speler (dan switch je automatisch naar speler dichtsbij de bal) hangt me de keel uit. Aanvallend zit alles spectaculair goe in elkaar. Keepers beter. Trucjes. Ma positiespel verdedeging en harlopen in defensemode moe beter. wa'k wel nog stom vind is die corner. Liever em zelf trappen en erna wa duelleren ipv uit drie fasen te kiezen. Ma over het algemeen is dees de rechtvaardige waardige opvolger van fifa 2003 en niet die stomme 2004 versie.

Moleman

Legacy Member
heb gisteren avond demo gedownd van games.telenet hier, ik install em en wil em testen maar mijn scherm knippert heel den tijd... enige oplossing?

ik had al gehoord da mijn grafische kaart het ni zou aankunne.. wa me zou verwonderen tis een GeForce FX 5200 ... dus daar kan het ni aan liggen....
tis ne pentium 4 2.8 GHz mé ne gig ram... daar zie'k ook ni direct problemen... wa kannek hieraan doen?

:help:

Furiax

Legacy Member
ik heb da ook voor da da spel af en toe knippert
ik doe dan altijd het volgende: de match beeindigen en opnieuw proberen, na x aantal keer krijg ik dan altijd normaal beeld.
Is iets vree raar

Moleman

Legacy Member
Xt[FCB] zei:
ik heb da ook voor da da spel af en toe knippert
ik doe dan altijd het volgende: de match beeindigen en opnieuw proberen, na x aantal keer krijg ik dan altijd normaal beeld.
Is iets vree raar

merci vo den tip, strak is probere...

anders hoort (leest) ge mij wel weer ^^


edit: lijkt ni te werken... :(
zou er dan echt iet aan mijn instellingen mis zijn?

edit2: Gisterenavond DirectX 9.0c gedownd en geïnstalleerd... draait perfect nu :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan