Archief - Fifa 2004 career - vermoeidheid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Silent Thunder

Legacy Member
Kben pas nog eens opnieuw begonnen met een career te spelen in Fifa 2004. Het 1ste seizoen ging alles goed, keb zelfs gevonden hoe'k ne speler moet kopen, maar in't 2de seizoen zijn mijn spelers allemaal constant vermoeid! Da's vrij ambetant, als die aan een match beginnen zitten ze allemaal al rond de 50% vermoeidheid :doh: Ik doe regelmatig wissels, om die vermoeidheid wat te spreiden, maar da lijkt ni genoeg te zijn...

Nu vroeg ik mij af wat ik daaraan kan doen. Moet ik stoppen met conditietraining, omdat ze daar moe van worden, of moet ik juist de conditietraining opvoeren, zodat ze tegen meer tegen kunnen? :confused:

En nog een 2de vraagje: ik heb spelers op de transferlijst gezet, ik heb gezien dat er interesse was van andere clubs, maar ik krijg maar geen bod op die spelers (ook ni tijdens de transferperiode dus)! Is da normaal? Moet ik nog iets meer doen?

grievie

Legacy Member
1) die vermoeid is nu eenmaal iets waar ge ni rond kunt...
Ge moet bijna constant roteren.
Maar wel uw programme int oog houden:
Als speler A en B uw beste aanvallers zijn, en binnen 2weken is een belangrijker match, dan speelt ge de match(en) er voor best me andere aanvallers.

Of die conditie training er iets mee deed weet k ni meer, is te lang geleden

2)transfers:
Als ge da menu'ke krijgt met uw nieuws op enzo:
ge kon in diene menu (niet de menu voor de matchen dus!) ook naar uw spelers kijken.
Gewoon naar de speler die ze willen gaan en dan erh... een van de knopkes duwen (weet ni meer welk)

Ma over t algemeen zetten ze u wel goed int zak :unsure:

Silent Thunder

Legacy Member
Mmm, bedankt voor de hulp :)

Weet iemand nog iets meer over die conditietraining?

sub-d!

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Mmm, bedankt voor de hulp :)

Weet iemand nog iets meer over die conditietraining?
ELKE keer na de match pak ik een gewone conditietraining
en diegene die ni gespeeld hebben zijn wéér in conditie voor volgende match, dan laat ik de andere ruste, enz.

dus gwn elke keer training
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan