Silent Thunder
Legacy Member
Kben pas nog eens opnieuw begonnen met een career te spelen in Fifa 2004. Het 1ste seizoen ging alles goed, keb zelfs gevonden hoe'k ne speler moet kopen, maar in't 2de seizoen zijn mijn spelers allemaal constant vermoeid! Da's vrij ambetant, als die aan een match beginnen zitten ze allemaal al rond de 50% vermoeidheid :doh: Ik doe regelmatig wissels, om die vermoeidheid wat te spreiden, maar da lijkt ni genoeg te zijn...
Nu vroeg ik mij af wat ik daaraan kan doen. Moet ik stoppen met conditietraining, omdat ze daar moe van worden, of moet ik juist de conditietraining opvoeren, zodat ze tegen meer tegen kunnen?
En nog een 2de vraagje: ik heb spelers op de transferlijst gezet, ik heb gezien dat er interesse was van andere clubs, maar ik krijg maar geen bod op die spelers (ook ni tijdens de transferperiode dus)! Is da normaal? Moet ik nog iets meer doen?
Nu vroeg ik mij af wat ik daaraan kan doen. Moet ik stoppen met conditietraining, omdat ze daar moe van worden, of moet ik juist de conditietraining opvoeren, zodat ze tegen meer tegen kunnen?
En nog een 2de vraagje: ik heb spelers op de transferlijst gezet, ik heb gezien dat er interesse was van andere clubs, maar ik krijg maar geen bod op die spelers (ook ni tijdens de transferperiode dus)! Is da normaal? Moet ik nog iets meer doen?

