Bruc3.
Legacy Member
Hey,
Ik krijg als ik online wil spelen de melding dat EA servers niet beschikbaar zijn. zijn er werken bezig of lig het aan mij? ps3 met Telenet internet.
eerste keer dat ik fifa koop en dus lijkt dit voor andere een normaliteit, maar niet voor mij
alvast thanks for the info!
Ik krijg als ik online wil spelen de melding dat EA servers niet beschikbaar zijn. zijn er werken bezig of lig het aan mij? ps3 met Telenet internet.
eerste keer dat ik fifa koop en dus lijkt dit voor andere een normaliteit, maar niet voor mij
alvast thanks for the info!