Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReLiX)OiA) zei:ik heb Grandia 2 hier ligge, kem het uitgespeeld en kmoe zeggen kem er veeel plezier aan beleefd en ook sjieke grafics![]()
de kerstman zei:Grandia 1 is uuuuubergoe.. Wel uberslecht getekend ook, maar zalig verhaal enzo. (PS1 oud spel)
Grandia 2 nooit gespeeld omda et slechte kritieken kreeg (PS2)
) te spelen.