Archief - ffs7 like?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arcan

Legacy Member
zijn er geen games op pc zoals Final fantasy 7?
ik word nostalgisch :)

de kerstman

Legacy Member
Grandia 1 is uuuuubergoe.. Wel uberslecht getekend ook, maar zalig verhaal enzo. (PS1 oud spel)
Grandia 2 nooit gespeeld omda et slechte kritieken kreeg (PS2)

Voor de rest nog goeie :
-Breath of Fire reeks (1 tot 5 ofzo)
-Legend of Dragoon (PS1) -> zalige rpg

ReLiX)OiA)

Legacy Member
ik heb Grandia 2 hier ligge, kem het uitgespeeld en kmoe zeggen kem er veeel plezier aan beleefd en ook sjieke grafics :niceone:

K3nsh1n

Legacy Member
breath of fire 5 zeg je ? je bedoelt dan dragon quarter ? slecht spel vind ik :/

Arcan

Legacy Member
ReLiX)OiA) zei:
ik heb Grandia 2 hier ligge, kem het uitgespeeld en kmoe zeggen kem er veeel plezier aan beleefd en ook sjieke grafics :niceone:

ik heb ier ff7 ff8 en legend of dragoon liggen, allemaal zalige spellekes
maar ik ben op zoek voor iets op pc

grandia is da pc?

titan_master

Legacy Member
de 2 wel(ook consoles), maar de 1 ben ik niet zeker van
oja SHIT ik was dus legend of dragoon vergete, pownage gewoon powange :woohoo:

MJ!

Legacy Member
de kerstman zei:
Grandia 1 is uuuuubergoe.. Wel uberslecht getekend ook, maar zalig verhaal enzo. (PS1 oud spel)
Grandia 2 nooit gespeeld omda et slechte kritieken kreeg (PS2)

In welk derderangsmagazine kreeg Grandia 2 slechte commentaren? Ik heb er niks dan goede gelezen (en terecht!)

waffel

Legacy Member
mijn favourite rpg games op de ps 1 & 2 :
Grandia I (dit is echt ne top spel)
Breath of fire III (dit is een ware pareltje)
Final Fantasy 7 8 9 10 (moet ik daar iets bij zeggen?)
Kingdom hearts (is eens iets anders)
kheb nog ne paar rpg spelle ligge maar is ni zo goe

NeOBaHaMuT

Legacy Member
ik zou grandia graag wille hebben maar eb nen probleem heb nen kutpc en men pa wil genen nieuwe kopen want den 'pc' werkt zogezegd nog :s
ik heb legend of dragoon ook gespeeld en die was zalig
heb alle FF vanaf 7 dus plezier gegarandeerd enne 8 was dacht ik ook op de pc :p

downset818

Legacy Member
reqs voor grandia 2: Windows® 95 / 98 / Me / 2000 / XP
Pentium® II 350 or equivalent
850MB Hard Drive Space
64MB RAM
Any 16MB DirectX 8.0a 3D compatible graphics card (32MB recommended)
CD-ROM Speed 8x or faster
Any DirectX 8.0a compatible soundcard
Printer required to print user manual

dan moet grandia 1 toch lukken, als ge die kunt vinden? ik kon op zo ne pc als hierboven trouwens epsxe vloeiend genoeg draaien om FFIX (legaal! oude psx draaide ni meer goe :) ) te spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan