Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
phatjah zei:ik was gisteren nie zat zenne...vond ik toch...
en hij is niet de enige .ripz zei:bedankt om dit ff mee te delen, ik vroeg me al af waar je bleef!
bombombom zei:en hij is niet de enige .
XRH_RealWarrior zei:waarom mag iedereen hier WEL topics aanmaken van 'ik stop omdat ...' en kenny niet? ...
quick quick, before it's too late!!phatjah zei:ik ben OOK gestopt, heb je MIJ een topic zien aanmaken?
