Archief - ff klein vraagje ivm betalingsmethode

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shotty

Legacy Member
kan je met overschrijvingen je acc betalen zo die 10-15€ per maand ?
of welke betalings methodes zijn er ?
grtz Arne

KN-StrideR

Legacy Member
Visa
Mastercard

en hopelijk als ze het voorbeeld van Horizons volgen

Betalingen met overschrijving
Betalingen via uw computersoftware (dexia, ing, kbc)

kevinstaut

Legacy Member
KN-StrideR zei:
Visa
Mastercard

en hopelijk als ze het voorbeeld van Horizons volgen

Betalingen met overschrijving
Betalingen via uw computersoftware (dexia, ing, kbc)

khoop in ieder geval mee overschrijving, of ik koop het niet... heb geen visa of mastercard

crazy_soy

Legacy Member
mja mss paypall
ikgebruik visa van lief hare pa :rofl: hopen da het nie afgeraakt :rofl:

Xplo^

Legacy Member
ik zo tegen men ma: mama mag ik een creditcard?
mama: sgoe, hoe kunt ge er aan geraken? :crazy:

Ik betaal daoc nu met ne maat zen creditcard, maar denk ni da die het ga blijven doen vo WoW :P

kil911ler

Legacy Member
Will there be multiple methods of payment besides just credit cards?
Yes, we plan to support a range of payment methods. However, we are still working out our business model, so the specifics on which payment methods will be available have not been finalized.

dit staat er in de FAQ, dus we zullen moeten afw8en...

Jersy

Legacy Member
crazy_soy zei:
ik ben 18+ zenne ma me gewone cc gaat da nie zenne

ge kunt betalen met iedere cckaart, gewoon niet met je bankkaart ...

+ 18+ zijn heeft er nix mee te maken of ge een visa krijgt of ni, ge moet gewoon een maandelijks inkomen hebben (bij de fortis is dit toch zo)

Caretaker

Legacy Member
crazy_soy zei:
ik ben 18+ zenne ma me gewone cc gaat da nie zenne
visa is gratis voor jongeren tussen 18-26 bij dexia DENK! ik
tkan ook een andere bank zijn, is rondhoren kan nooit kwaad

aGeaL

Legacy Member
hmm, khem maandelijks inkomen, zal is horen bij de bank hoe dat zit :) dan moetek mijn pa nietmeer lastigvallen

Jersy

Legacy Member
Caretaker zei:
visa is gratis voor jongeren tussen 18-26 bij dexia DENK! ik
tkan ook een andere bank zijn, is rondhoren kan nooit kwaad

i doubt that
da banken zomaar een kaart gaan geven aan mensen waarmee ze 5000 € kunnen afhalen

KN-StrideR

Legacy Member
1250€ Jongeman... :-)
die van 5000€ is een Gold card da zullen ze NOOIT geven aan ne jongere



Dark Endless zei:
hmm, khem maandelijks inkomen, zal is horen bij de bank hoe dat zit :) dan moetek mijn pa nietmeer lastigvallen

Ge moe daarvoor gewoon kredietwaardig zijn en minstens een inkomen hebben van 1100€ (bij ING dan toch)
Ik raad u ook aan, indien mogelijk op een flexis visa aan te gaan, vele veiliger! (ben er paar maand geleden een gaan aanvragen)

Time

Legacy Member
mene pa heeft visa dus zal die wel moge gebruike, nu hope da et nie tege de 20€ wordt :\

tfluppe

Legacy Member
Jersy zei:
ge kunt betalen met iedere cckaart, gewoon niet met je bankkaart ...

+ 18+ zijn heeft er nix mee te maken of ge een visa krijgt of ni, ge moet gewoon een maandelijks inkomen hebben (bij de fortis is dit toch zo)

sorry dat ik het zo cru zeg, maar... bullshit!
Onder de 18 kan je géén kredietkaart krijgen. Bij fortis (waar ik dus ook bij zit) kan je vanaf je 18 jaar een Visa/MasterCard/AmEx krijgen. Visa en Mastercard zijn voor jongeren het eerste jaar gratis, American Express niet. Over dat vast inkomen heb je wss wel gelijk, want ja, je moet je kosten kunnen terugbetalen he ;)

warhammer123

Legacy Member
ik vind het echt kut van blizzard dat het maandelijks dokken zal zijn sorry voor de taal maar het is gewoon dom ze zullen veel fans hebben die het spel niet zullen kunnen spelen ik zal het ook nie doen ik ben nog nie ff zot om rond de 15euro per maand uit te geven om een spel te spelen ik zal me we goed kunnen amuseren met rome total war en warhammer 40000 battle for middle earth zie ik ook wel zitten moet de filmpjes eens bekijken op de site van ea games zien er echt de max uit de moeite waart

crazy_soy

Legacy Member
warhammer123 zei:
ik vind het echt kut van blizzard dat het maandelijks dokken zal zijn sorry voor de taal maar het is gewoon dom ze zullen veel fans hebben die het spel niet zullen kunnen spelen ik zal het ook nie doen ik ben nog nie ff zot om rond de 15euro per maand uit te geven om een spel te spelen ik zal me we goed kunnen amuseren met rome total war en warhammer 40000 battle for middle earth zie ik ook wel zitten moet de filmpjes eens bekijken op de site van ea games zien er echt de max uit de moeite waart
awel ga dan die spelekes spelen he n/o zenne ma :tongue:

Phoo

Legacy Member
warhammer123 zei:
ik vind het echt kut van blizzard dat het maandelijks dokken zal zijn sorry voor de taal maar het is gewoon dom ze zullen veel fans hebben die het spel niet zullen kunnen spelen ik zal het ook nie doen ik ben nog nie ff zot om rond de 15euro per maand uit te geven om een spel te spelen ik zal me we goed kunnen amuseren met rome total war en warhammer 40000 battle for middle earth zie ik ook wel zitten moet de filmpjes eens bekijken op de site van ea games zien er echt de max uit de moeite waart

da geld dient om hun servers te onderhouden en nieuwe content toe tevoegen. don't like it speel dan geen mmorpgs he ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan