FrederickVanCle
Legacy Member
Hallo
In 2004 kwam het super spel FarCry uit, die ik toen in de tijd nonstop online speelde.
In die 8jaar ben ik de cds kwijt gespeeld dus ben naar Game Mania geweest om zowel farcry 1 als 2 te kopen aan 10€ ( 2 heb ik eens gespeeld en trok op niets )
Ik heb dus nu farcry collection gekocht samen met een vriend om dit vanavond online te gaan spelen..
Ik zie dat er geen enkele servers aanwezig zijn, ligt dit aan mijn computer of is er iemand die kan verifieren of er echt gene zijn.. ( is een oude game dus kan idd mogelijk zijn dat er geen spelers meer zijn )
Ik vraag dit omdat de product registrate niet lukt, omdat ik zogezegd geen internet verbinding heb..
Alvast bedankt
Fré
In 2004 kwam het super spel FarCry uit, die ik toen in de tijd nonstop online speelde.
In die 8jaar ben ik de cds kwijt gespeeld dus ben naar Game Mania geweest om zowel farcry 1 als 2 te kopen aan 10€ ( 2 heb ik eens gespeeld en trok op niets )
Ik heb dus nu farcry collection gekocht samen met een vriend om dit vanavond online te gaan spelen..
Ik zie dat er geen enkele servers aanwezig zijn, ligt dit aan mijn computer of is er iemand die kan verifieren of er echt gene zijn.. ( is een oude game dus kan idd mogelijk zijn dat er geen spelers meer zijn )
Ik vraag dit omdat de product registrate niet lukt, omdat ik zogezegd geen internet verbinding heb..
Alvast bedankt
Fré

Zo'n dingen kunnen ze natuurlijk niet oneindig lang online houden.