Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, daar pikken er veel cdkeys.Dripke zei:Jah, Das bij UT2004 veel het geval geweest.
Zeg al waar get gekocht et.
Als da professionele zaak is, zou ik gewoon naar de firma opsturen of daar vragen.
Als da bart smit is dan ette wel problemen: want dan ist u eigen schuld, daar pikken er veel cdkeys.
ps: hoe oud is u spel of is het 2de hands?
TiM007 zei:heb je account aangemaakt bij ubi.com en staat u standaard firewall uit van win xp?
veel want kheb dat ook al gehad daarom dat ik t zeg ...Muttley zei:Ja ik heb een account. En wat heeft een firewall met een cd-key te maken?

TiM007 zei:veel want kheb dat ook al gehad daarom dat ik t zeg ...
Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.![]()
Dripke zei:jah, das wel noobielolz
Maar, Start; confuguratiescherm; netwerkinstellingen; LAN-verbinding; Eigenschappen; geavanceerd en bovenste vakje AF vinken.
Maar hoe oud is u game nu. anders kunde opsturen voor garantie als het nog nie klopt.
)Dripke zei:Ahja, nu dagget zegt: Uwen Virusscanner al proberen afzetten ook?
lol mja kan gebeuren je kan toch spelen e nu !Muttley zei:This opgelost. Ik had O in plaats van 0 getypt :doh:

TiM007 zei:lol mja kan gebeuren je kan toch spelen e nu !![]()
Dripke zei:Wat zijn de risico's dan wel van den 1,2??
Dripke zei:Ja jong. Das het einde van de wereld nog nie e.
Zal zoveel hardware problemen nie leveren algezien er gee n1,1 v niemeer te vinden zijn.
Zet u savegames in backup en installeer v1,2 is en ge zult het zien!