Archief - Far-Cry Cd-key problemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muttley

Legacy Member
Ik heb grote problemen met mijn Far-Cry cd-key. Ik heb het spel gisteren uitgespeeld, dus ik wou de multiplayer proberen. Maar als ik mijn cd-key invoer dan geeft hij invalid cd-key (EN JA IK HEB HET ORIGINEEL SPEL, ge moogt komen zien als ge wilt)

Please help :help:

Dripke

Legacy Member
Jah, Das bij UT2004 veel het geval geweest.
Zeg al waar get gekocht et.
Als da professionele zaak is, zou ik gewoon naar de firma opsturen of daar vragen.
Als da bart smit is dan ette wel problemen: want dan ist u eigen schuld :D, daar pikken er veel cdkeys.

ps: hoe oud is u spel of is het 2de hands?

Muttley

Legacy Member
Dripke zei:
Jah, Das bij UT2004 veel het geval geweest.
Zeg al waar get gekocht et.
Als da professionele zaak is, zou ik gewoon naar de firma opsturen of daar vragen.
Als da bart smit is dan ette wel problemen: want dan ist u eigen schuld :D, daar pikken er veel cdkeys.

ps: hoe oud is u spel of is het 2de hands?

Een vrijdag gekocht in de Game-Mania. Ik denk dat ik best terug ga en een nieuwe cd-key vraag. Een vrijdag ga ik toch Shellshock Vietnam halen

TiM007

Legacy Member
heb je account aangemaakt bij ubi.com en staat u standaard firewall uit van win xp?

Muttley

Legacy Member
TiM007 zei:
heb je account aangemaakt bij ubi.com en staat u standaard firewall uit van win xp?

Ja ik heb een account. En wat heeft een firewall met een cd-key te maken?

TiM007

Legacy Member
Muttley zei:
Ja ik heb een account. En wat heeft een firewall met een cd-key te maken?
veel want kheb dat ook al gehad daarom dat ik t zeg ...

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds. :angry:

Muttley

Legacy Member
TiM007 zei:
veel want kheb dat ook al gehad daarom dat ik t zeg ...

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds. :angry:

Okee, ik zal het proberen. Maar waar kan ik die ergens afzetten en later terug opzetten?

Dripke

Legacy Member
jah, das wel noobie :p lolz
Maar, Start; confuguratiescherm; netwerkinstellingen; LAN-verbinding; Eigenschappen; geavanceerd en bovenste vakje AF vinken.

Maar hoe oud is u game nu. anders kunde opsturen voor garantie als het nog nie klopt.

Muttley

Legacy Member
Dripke zei:
jah, das wel noobie :p lolz
Maar, Start; confuguratiescherm; netwerkinstellingen; LAN-verbinding; Eigenschappen; geavanceerd en bovenste vakje AF vinken.

Maar hoe oud is u game nu. anders kunde opsturen voor garantie als het nog nie klopt.

Een vrijdag gaan halen. En die firewall afzetten helpt niks (eigenlijk stond die al af :eek: )

Ik zal het een vrijdag terug binnenbrengen als ik shellshock ga halen.

PS: moet je heel da spel terug meebrengen of is enkel da boekske genoeg?

Dripke

Legacy Member
Dat zou ik nie weten jong: get pech. Pak volledig het spel mee. Maar normaal stuurt game mania boekje en een bewijs mee ofzoiet. Maar pak game mee. Shellshock vietnam '67 hoeveel kost da daar?

Dripke

Legacy Member
Ahja, nu dagget zegt: Uwen Virusscanner al proberen afzetten ook?

Muttley

Legacy Member
Dripke zei:
Ahja, nu dagget zegt: Uwen Virusscanner al proberen afzetten ook?

Ja, da helpt niks. Ik zal naar de game mania moeten gaan. En shellshock da kost daar €60 (voor ps2)

Dripke

Legacy Member
ah, oef, ik dacht nu letterlijk dat al die pc games ook 60euro werden.

Muttley

Legacy Member
TiM007 zei:
lol mja kan gebeuren je kan toch spelen e nu ! :)

Ja maar ik vind amper servers voor 1.1 en den 1.2 wil ik ni downloaden (wegens de risico's)

Muttley

Legacy Member
Dripke zei:
Wat zijn de risico's dan wel van den 1,2??

Ik heb toch ergens gelezen (op games.telenet) dat er vele problemen mee zijn met bepaalde hardware en dat de enige oplossing het spel volledig herïnstalleren is.

Dripke

Legacy Member
Ja jong. Das het einde van de wereld nog nie e.
Zal zoveel hardware problemen nie leveren algezien er gee n1,1 v niemeer te vinden zijn.
Zet u savegames in backup en installeer v1,2 is en ge zult het zien!

Muttley

Legacy Member
Dripke zei:
Ja jong. Das het einde van de wereld nog nie e.
Zal zoveel hardware problemen nie leveren algezien er gee n1,1 v niemeer te vinden zijn.
Zet u savegames in backup en installeer v1,2 is en ge zult het zien!

Ik wacht wel tot 1.3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan