Siard
Legacy Member
Hallo,
Ik heb Farcry 2 al een tijdje geleden gekocht, en toen ook vaak gespeeld.
Nou wilde ik Farcry 2 weer gaan spelen, maar nu kan ik niet meer schieten (behalve met een heavy MG), en sommige functies van het toetsenbord (zoals het wisselen van wapens) het niet meer.
(Hiervoor speelde ik het altijd al met dezelfde muis en toetsenbord)
Ik heb het bovenstaande ook al uitgeprobeerd, maar dat heeft niet geholpen
.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb Farcry 2 al een tijdje geleden gekocht, en toen ook vaak gespeeld.
Nou wilde ik Farcry 2 weer gaan spelen, maar nu kan ik niet meer schieten (behalve met een heavy MG), en sommige functies van het toetsenbord (zoals het wisselen van wapens) het niet meer.
(Hiervoor speelde ik het altijd al met dezelfde muis en toetsenbord)
Ik heb het bovenstaande ook al uitgeprobeerd, maar dat heeft niet geholpen
.Kan iemand mij helpen?
