Archief - FACTS 2011: de foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Bij deze heb ik even alle foto's die ik heb genomen op de FACTS beurs afgelopen weekend online geplaatst. Het zijn er net iets minder 100. Heb besloten ze gewoon hier neer te plaatsen aangezien dit het enige deel van het forum is waar ik op kijk.
Ik hoop dat jullie een beetje een idee krijgen van hoe de beurs was nu voor de mensen die niet aanwezig waren en de anderen kunnen het zo nog eens deels herbeleven. Hieronder de link naar de foto's:

http://www.photobucket.com/facts-2011

Wel aangeraden om te kiezen voor de optie 'View as slideshow' (staat net boven de foto's), is makkelijker kijken zo. Heb ook gemerkt dat hij ze in omgekeerde volgorde heeft geupload, dus de foto die je eerst ziet is de laatste die ik heb genomen. Maar echt veel maakt dit niet uit natuurlijk.

Veel kijkplezier alvast!

red Bulleke

Legacy Member
The pinball machines made me drool! Voor de rest is't totaal mijn ding niet :)
Heb geen enkele band met statues of figurines, laat staan dat ik een halve dag tussen zo'n hoop cosplayers wil rondlopen.
Maaaaaaaaar: Volgens mijn motto "leven en laten leven": Rep +1 voor de moeite om de pics online te zwieren.

KillingRaptor

Legacy Member
De pinballs waren inderdaad nice ja, en gratis om op te spelen! Heb er op 4 kunnen spelen (je moest geluk hebben om er een plekje te veroveren :p), namelijk Creature from the Black Lagoon, Lord of the Rings, Batman en Pirates of the Carribean. Die van LotR was wel gek, kwam zelfs rook uit die kast als je bepaalde dingen deed. :p

Den_Hidde

Legacy Member
urgh dat roque X wijveken :bow: Had die zaterdag ook tegen gekomen, ze keek ma aarig naar mij :D
Beste vond ik die dat met zo plakaatje rondliep met free hugs op ma in plaats daar van, free tentacle rape had op staan :D

KillingRaptor

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Beste vond ik die dat met zo plakaatje rondliep met free hugs op ma in plaats daar van, free tentacle rape had op staan :D

Heb die ook gezien ja, was awkward. :p

junglist_clint

Legacy Member
Ziet er wel leuk uit maar buiten de star wars en hier een daar wat vind ik er persoonlijk niet veel aan :)

toch leuke foto's. Die mensen die verkleed zijn zijn dat fans of mensen die bij FACTS horen?

Private Joker

Legacy Member
junglist_clint zei:
toch leuke foto's. Die mensen die verkleed zijn zijn dat fans of mensen die bij FACTS horen?

Er bestaat zoiets als cosplay waarbij je verkleed gaat als anime/cartoon/movie/series character en je een korting krijgt bij je ingangsticket.
Er was ook een wedstrijd aan de gang, maar ik weet niet zeker wie daar allemaal mocht aan deelnemen.

mazonemayu

Legacy Member
fotos van zo van die meetings laten me altijd aan die Triumph episode van de release van Attack Of The Clones denken. de eerste keer dat ik dat zag ben ik er bijna ingebleven van het lachen.

Ingis

Legacy Member
Was idd super filmke :p. Zijn idd hoopje geeks... maar niet vergeten, zonder de geeks ligt de wereld plat :)

Bamboebahr

Legacy Member
Private Joker zei:
Er bestaat zoiets als cosplay waarbij je verkleed gaat als anime/cartoon/movie/series character en je een korting krijgt bij je ingangsticket.
Er was ook een wedstrijd aan de gang, maar ik weet niet zeker wie daar allemaal mocht aan deelnemen.

iedereen die in cosplay was mocht deelnemen, ik heb zelfs op dat podium gestaan dit jaar ^^; (doe ik NOOIT meer btw)

Tr0nic

Legacy Member
Lol ik was die met da gasmasker aan, resident evil - umbrella soldier :D ! Nice om te zien da mn costuum de moeite waard was om te fotograferen ;D

Bamboebahr

Legacy Member
Ingis zei:

zodanig nerveus dat het ongezond werd tbh, ik was echt bang dat ik een aanval ging krijgen ofzo :p

@Tronic: heb ik zien passeren ^^ Al veel foto's van gevonden, maar nog geen enkele van mezelf :p

KillingRaptor

Legacy Member
Tr0nic zei:
Lol ik was die met da gasmasker aan, resident evil - umbrella soldier :D ! Nice om te zien da mn costuum de moeite waard was om te fotograferen ;D

Haha nice! Vind de Umbrella soldiers altijd wel cool, dus was zeker een foto waard, mooi pak ook! Vorig jaar had ik ook een Umbrella soldier gefotografeerd, was jij dat ook?

Tr0nic

Legacy Member
nope, vorig jaar kwam ik gwn als civilian :D
Khad normaal meer umbrella patches, zoals vnvoor umbrella corporation en op de rug grote logo maar mede door de "snelle" Belgische post kwamen deze maandag aan ipv vrijdag voor facts -_-"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan