Archief - facebook games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Nu nog straffer, bij mijn vriendin werkt het terug normaal...
We zitten op dezelfde verbinding btw :o

Edit: Heb cache leeggemaakt in FF en toen kreeg ik de startpagina ff, maar dat was dan ook al :(

slachtveld

Legacy Member
bij mij gaan alle spelletjes weer normaal alleen invite systeem enzo niet op 3 pc's en 5 laptops al getryed met meerdere accounts en werkt niet BUGGED facebook :p

Tuninboy

Legacy Member
Met airline manager, is het dat je altijd verschillende vluchten neemt ?

Of gewoon de beste vluchten probeert te zoeken ?

Kunlun

Legacy Member
Ge kunt ne HUB selecteren en beste is da ge high demand vluchten pakt :)

Nen goeie tip als ge juist begint: Die Boeing da ge gratis hebt verkopen en dan Dassault Mercure's kopen. Gade veel sneller profiijt pakken :D

Check vooral gewoon hun forum, daar sta alle info in principe :) Beste is om fuel te kopen rond 500 $ / 1000 lbs, das ongeveer het goedkoopste da ge kunt krijgen :)

Tuninboy

Legacy Member
Kunlun zei:
Ge kunt ne HUB selecteren en beste is da ge high demand vluchten pakt :)

Nen goeie tip als ge juist begint: Die Boeing da ge gratis hebt verkopen en dan Dassault Mercure's kopen. Gade veel sneller profiijt pakken :D

Check vooral gewoon hun forum, daar sta alle info in principe :) Beste is om fuel te kopen rond 500 $ / 1000 lbs, das ongeveer het goedkoopste da ge kunt krijgen :)

nu sta het op 2400$/ 1000 lbs. :-/
Oké, die boeing is dus aan zen laatste vlucht bezig. ^^

Kunlun

Legacy Member
Ja, meestal rond 2 uur s'nachts en rond 8-9u smorgens staat em het goedkoopste :)

Tuninboy

Legacy Member
Ma goed dak wakker blijf voor de tennis deze nacht.
Want heb nog maar 47.000 liter.

Tuninboy

Legacy Member
Ik heb 3 vluchten, men HUB is in Liverpool & heb men eerste vlucht van New York & Londen liggen, 2de Corfu & Charleroi en men 3de, tussen Brussel-Rome

slachtveld

Legacy Member
haha brengt da wel op als ge 2planes op 1 route zet ? niet teveel lege plaatsen ?

Kunlun

Legacy Member
Demand is nog altijd 99% dus da brengt meer als voldoende op :)

Gedurende een uur 400$/1000lbs fuel. KOPEN DIE HANDEL! :D Net 2 000 000 lbs fuel gekocht!

Tuninboy

Legacy Member
Damn, ik had op 500$ gekocht... =P een dikke 400 000 lbs gekocht.

marcel

Legacy Member
Tuninboy zei:
Ben ook met airlines begonnen, beetje zoeken int begin.

tip: die "max. 10 flights at a time" slaat op het aantal vluchten die ge tegelijk kunt laten stàrten, ge kunt er dus meerdere onderweg hebben. heb lang een trage groei gehad omdat ik het niet doorhad :$

Kunlun

Legacy Member
Heb iets te veel fuel gekocht peisk ... -_- Duurt ff eer ik weer een nieuwe DM kan kopen :D Nuja, er is nooit een teveel aan fuel maar ik heb er wa doorgejaagd ;D Anyway, nu kan ik tenminste ni droog vallen xD

Tuninboy

Legacy Member
Lol :p

marcel zei:
tip: die "max. 10 flights at a time" slaat op het aantal vluchten die ge tegelijk kunt laten stàrten, ge kunt er dus meerdere onderweg hebben. heb lang een trage groei gehad omdat ik het niet doorhad :$

Ja, ik dacht enkel 10 vliegers die in de lucht hangen int begin, maar daarna had ik het wel door. =P

Edit:

Damn, sta op -15.000 :-/ =P

Kunlun

Legacy Member
écht wel :D Misschien beter een aparte topic maken, of is dat de moeite niet?

Cerv.Be

Legacy Member
zijn er wat beginnertips voor nieuwelingen? :p
strategie? welke vliegtuigen? ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan